Analiza si promovare produs

1.Prezentarea produsului:
1.1.Destinatie,utilitate;
1.2.Factori de evolutie;
1.3.Performante tehnice,impact stiintific, economic , social si cultural.
2. Design-ul produsului:
2.1.Studii de caz.Analiza a 2-3 solutii existente.Realizarea unor variante proprii
pentrudesign-ul de produs.Adoptarea uneia dintre variantele propuse;
2.2.Organizarea formelor produsului(Gestalt, proportii,simetrii, valente
estetice).Obtinerea formelor produsului (forme geometrice, constructive-tehnologice,
fuctionale).Solutii pentru tehnologia de montaj;
2.3.Materiale folosite.Elemente associate suprafetelor.Culori;
2.4.Atributele produsului(utilitate, fiabilitate, ergonomicitate,originalitate,estetica,
disponibilitate, etc.).Protectia mediului.Drepturile utilizatorului.
3.Modelarea geometrica a produsului:
3.1.Modelul geometric al produsului;
3.2.Realizarea desenelor de produs.
4.Analiza si promovare produs:
4.1.Analiza functionala;
4.2.Promovare de produs;
5.Prezentare produs:
5.1.Realizare reclama, logo produs,ambalaj(design grafic);
5.2.Prezentare Multimedia(pagina WEB).
6.Concluzii
7.Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu