TEHNICI DE IDENTIFICARE A PROFILULUI DE IMAGINIE + Prezentare Power Point

Argument    __________    4
1. REPERE TEORETICE    ___________8 
1.1 Relatii Publice vs. Marketing  ______ 8  
1.2 Definitii pentru domeniul PR  ______ 9 
1.3 Ce reprezinta imaginea?     _________ 10 
1.4 Imaginea dorita – imaginea dezirabila  ________ 12 
1.5 Elemente care concura la formarea unei imagini  _____14  
1.5.1 Autoimaginea    ___________ 15  
1.5.2 Imaginea publica  __________ 16  
1.5.3 Cultura organizationala   ____ 17  
1.5.4 Leadership-ul – factor decisiv – indicator si influentator  ____ 19 
1.6 Concluzii teoretice – Identificarea profilului de imagine ____ 20 
1.7 Profilul de imagine – o „piatra de temelie” a strategiei manageriale  ____22 
1.8. Erodarea imaginii – Criza de imagine  _______ 22  
1.8.1 Cauzele care pot genera aparitia unei crize de imagine  _______ 23  
1.8.2 Caracteristicile crizei de imagine     ___________ 23  
1.8.3 Efectele crizei de imagine   _________ 23 
2. STUDIU DE CAZ – Profilul de imagine al Romaniei  ________ 25 
2.1 Premise generale – Imaginea publica – Romani=tigani _____ 28 
2.2 Consideratii de ordin psihosocial __________ 29 
2.3 Elemente care concura la formarea imaginii de tara _____ 30  
2.3.1 Cultura si Profilul moral si psihologic  _______ 30  
2.3.2 Autoperceptia _________ 34  
2.3.3 Leadership-ul si Comportamentul  __________ 36 
2.4 Concluzii  ___________ 37 
2.4.1 Cine si cum suntem noi?   _______ 37  
2.4.2 Posibile corectii – Avem nevoie de modele noi  _____ 37 
Bibliografie  ___________ 39

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu