INTRODUCERE....................... 2
CAPITOLUL I
PREZENTAREA
GENERALA A S.C. „ULPIA-TRAIANA”S.R.L.
RESTAURANT
ALBA IULIA................................................................. 4
1.1. Activitatea de alimentaţie publică.......................... 4
1.2. Prezentarea generală a firmei, obiect de
activitate.............. 7
CAPITOLUL
II
MEDIUL DE MARKETING LA S.C.
„ULPIA-TRAIANA”S.R.L.,
RESTAURANT
ALBA IULIA............................................. 22
2.1. Mediul de marketing.................................... 12
2.1.1. Mediul extern al firmei............................. 12
2.1.2. Mediul intern al firmei........................................ 18
2.2.
Piaţa societăţii.............................................................. 22
2.3. Analiza de tip SWOT.......................................... 24
CAPITOLUL
III
DIVERSIFICAREA
SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR LA S.C.
„ULPIA-TRAIANA”S.R.L., RESTAURANT ALBA IULIA....... 27
3.1. Gestionarea calităţii serviciilor................................... 27
3.2. Diferenţierea ofertei de servicii............................................ 30
3.3. Promovarea ofertei de servicii........................................... 36
CAPITOLUL
IV
INSTRUMENTE
DE PROMOVARE A PRODUSULUI TURISTIC
UTILIZAT
ÎN CADRUL S.C. „ULPIA-TRAIANA”S.R.L.,
RESTAURANT
ALBA IULIA.............................. 39
4.1. Publicitatea.............................................................................. 39
4.2. Relaţiile publice................................................................. 42
4.3. Promovarea stimulente ......................................... 44
4.4. Programe
promoţionale posibile a fi desfăşurate în cadrul
Restaurantului „Ulpia-Traiana” Alba Iulia................................ 46
4.5.
Concluzii si
propuneri.........................................50
BIBLIOGRAFIE.................................................... 52
ANEXE................................................................... 53
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu