INTRODUCERE
Capitolul I. Rolul familiei
În integrarea sOcialĂ a copiilor: Organizarea familiei pentru educarea copiilor
1.1. Structura şi funcţiile familiei
1.2. Rolul familiei în formarea personalităţii minorului
1.3. Socializarea ca proces de modelare a personalităţii
1.4. Forme ale socializării (delimitari conceptuale)
1.5. Socializarea în cadrul familiei
1.6. Consecinţe ale dezorganizării familiei
CAPITOLUL II. ASPECTE CONCRETE PRIVIND ROLUL FAMILIEI
ÎN INTEGRAREA SOCIALĂ A COPIILOR: CERINŢE EDUCAŢIONALE SPECIALE
2.1. Factorii care condiţionează formarea relaţiilor preferenţiale
2.2. Rolul familiei în educarea copiilor pentru a
interacţiona social
2.3. Educarea copilului pentru dezvoltarea relaţiilor
interpersonale
2.4. Fenomene psihosociale si relatii preferentiale
2.5. Integrarea si reabilitarea copiilor cu C.E.S, plan de
interventie pt integrarea in scoala de masa a copiilor cu CES.
2.6. Implicarea parintilor in educarea copiilor cu C.E.S
2.7. Educatia şi consilierea copiilor cu cerinte educationale speciale
CAPITOLUL III. STUDIU DE CAZ: CERINŢE EDUCAŢIONALE SPECIALE ÎN
EDUCAREA COPIILOR PENTRU RELAŢIILE CARE IAU NAŞTERE ÎN CADRUL GRUPULUI ŞCOLAR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu