MANAGEMENTUL RELAŢIILOR CU CLIENŢII ÎN CADRUL COMPANIEI COSMOTE

1: Managementul relaţiilor cu clienţii – cheia succesului în afaceri
1.1Definirea conceptului CRM
1.2 Orientarea firmelor spre client- tendinţă majora în afacerile actuale
1.3 Necesitatea păstrării clienţilor
1.4 Obţinerea unui avantaj competitiv prin aplicarea managementului relaţiilor cu clienţii
1.5 Avantajele aplicării managementului relaţiilor cu clienţii
1.6 Rolul tehnologiei informaţiei in managementul relaţiilor cu clienţii
1.6.1 Implementarea unui proiect CRM
1.6.2 Cei „4T” ai Managementului relaţiilor cu clienţii (CRM), axat pe baze de date de marketing
1.6.3 Reguli de aur pentru firme in abordarea managementului relaţiilor cu clienţii (CRM)
1.6.4 Soluţii web oferite de o strategie de management a relaţiilor cu clienţii (CRM)
2: Managementul operaţional al relaţiilor cu clienţii
2.1 Atragerea noilor clienţi
2.2 Fidelizarea clienţilor existenţi
2.3 Creşterea valorii aportate de clienţi prin dezvoltarea relaţiilor cu aceştia
2.4 Asistenţa tehnică
2.5 Gestiunea creanţelor
3:  Managementul exigentelor clientilor firmelor prestatoare de servicii
3.1 Exigentele in continua schimbare ale clientilor
3.2 Impactul evolutiei exigentelor clientilor asupra organizatiei
3.3 Caracteristicile serviciilor si implicatiile acestora asupra relatiilor cu clientii
3.4 Strategii ale managementului relatiilor cu clientii ale firmelor prestatoare de servicii
3.5 Concentrarea organizatiei pe satisfacerea clientului in proportie de 100%
3.6  Loialitatea  clientilor  si  importanta  pe  care  o  prezinta  pentru  succesul organizatiei
4: Managementul valorii clienţilor companiei COSMOTE
4.1 Prezentarea companiei şi a misiunii sale în afaceri
4.2 Analiza S.W.O.T. a companiei COSMOTE
4.3 Modelarea procesului de creare a valorii clienţilor companiei COSMOTE
4.4 Soluţii web destinate CRM ce pot fi aplicate de compania COSMOTE
4.5 Analiza comparativă a abordării managementului relaţiilor cu clienţii în companiile VODAFONE, ORANGE, COSMOTE şi ZAPP
5: Propuneri de îmbunătăţire a managementului relaţiilor cu clienţii în cadrul companiei COSMOTE
Bibliografie

8 comentarii:

  1. as dori si eu o licenta la manag relatilor cu clientii...cu tema elaborarea strategiilor si fidelizarea clientelei ....cum facem???

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, avem o lucrare deja elaborată pe tema elaborării strategiilor şi fidelizării clienţilor. Preţul acelei lucrări este de 50 lei. Dacă o doriţi pe aceea este suficient să ne trimiteţi un mail pe licenta.dizertatie@gmail.com cu numele şi adresa pe care doriţi expedirerea coletului. Dacă doriţi o lucrare la comandă, după indicaţiile dumneavoastră, pe tema aceasta, o putem face, însă vă va costa mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. despre managamentul calitatii serviciilor bancare m-ar interesa ceva..

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua,

    Avem, trimiteţi un mail şi veţi primi pe mail propuneri de lucrări.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. as dori si eu acest referat ... Cum putem lua legatura ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună seara,

    Puteţi lăsa aici mail-ul dumneavoastră iar noi vă vom contacta.
    O altă variantă este aceea de a ne trimite un mail pe adresa licenta.dizertatie@gmail.com

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. caut lucrare "Studiu de caz privind diagnosticul financiar la o SC" , aveti? astept raspuns pe Alina1987_ro@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună ziua,

    Da, avem un material pe tema aceasta. V-am trimis un mail în această privinţă.
    Vă mulţumim pentru interesul acordat.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere