Modalitati de asigurare si dezvoltare a calitatii serviciilor la BRD


CAPITOLUL 1 
Calitatea serviciilor-coordonată centrală a activităţii economice 
1.1. Consideraţii generale privind calitatea produselor şi  serviciilor 
1.2. Concepţia modernă privind calitatea în servicii 
1.3. Calitatea şi evoluţia sistemului asigurării calităţii serviciilor 
1.4. Orientări actuale privind asigurarea calităţii serviciilor 

CAPITOLUL 2 
Modalitati de asigurare si dezvoltare a calitatii serviciilor la BRD 
2.1. CONFORT – asigurare pentru card, documente si chei 
2.2. SERVICIILE DE ASISTENTA SI ASIGURARE ATASATE CARDURILOR BRD  
2.3. BRD-NET – serviciu de internet banking  
2.4. MOBILIS – serviciu mobile banking 
2.5. VOCALIS – consultarea soldurilor prin telefonie fixa 
CONCLUZII 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu