Modalitati de asigurare si dezvoltare a calitatii serviciilor la BRD
CAPITOLUL 1
Calitatea serviciilor-coordonată centrală a activităţii economice
1.1. Consideraţii generale privind calitatea produselor şi serviciilor
1.2. Concepţia modernă privind calitatea în servicii
1.3. Calitatea şi evoluţia sistemului asigurării calităţii serviciilor
1.4. Orientări actuale privind asigurarea calităţii serviciilor
CAPITOLUL 2
Modalitati de asigurare si dezvoltare a calitatii serviciilor la BRD
2.1. CONFORT – asigurare pentru card, documente si chei
2.2. SERVICIILE DE ASISTENTA SI ASIGURARE ATASATE CARDURILOR BRD
2.3. BRD-NET – serviciu de internet banking
2.4. MOBILIS – serviciu mobile banking
2.5. VOCALIS – consultarea soldurilor prin telefonie fixa
CONCLUZII
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu