Comunicarea instituţională a autorităţilor centrale din România în perioada de criză 2009 - 2010

CUPRINS
1.Comunicarea. Comunicarea instituţională 
1.1.Delimitări conceptuale privind criteriile şi formele de comunicare 
1.1.Elemente ale procesului de comunicare
1.2.Caracteristici ale procesului de comunicare 
1.3.Comunicarea de masă  
1.4.Comunicare interpersonală şi comunicare publică 
1.5.Comunicare instituţională 
1.6.Factori care determină succesul programelor de comunicare –  cele 7 porunci
2.Comunicarea instituţională în administraţia publică 
2.1.Comunicarea externă 
2.1.1.Comunicarea externă de promovare
2.1.2.Comunicarea instituţiei publice cu cetăţeanul 
2.2.Comunicarea publică 
2.3.Legislaţia privind liberul acces la informaţiile de interes public 
3.Relaţiile publice în situaţii de criză  
3.1.Criza. Definiţie. Tipologii 
3.2.Etapele unei crize 
3.3.Managementul crizelor 
3.4. Comunicarea de criză 
4. Comunicarea autorităţilor din România în contextul crizei economico –  sociale 2009-2010
4.1. Comunicare autorităţilor din România şi impactul asupra opiniei publice –  analiză calitativa a discursului public
4.2. Climat social în condiţiile de criză 
4.3. Strategii de comunicare eficientă şi impactul asupra contextului social
BIBLIOGRAFIE SELECTIVĂ
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu