CAPITOLUL 1…………………………
DIAGNOSTICAREA ACTIVITĂŢII DE EVALUARE DIDACTICĂ
MICROSTRUCTURALĂ. ASPECTE TEORETICE.
1.1 Definirea activităţii de “diagnosticare a evaluării didactice”. (definirea termenilor, importanţa activităţii de diagnosticare)………
1.2 Definirea conceptelor de bază referitor la evaluarea didactică microstructurală (evaluare, măsurare, apreciere, performanţă, progres, randament, eşec/reusită). . . . . . .
1.3 Probleme privind evaluarea didactică microstructurală (funcţii, forme şi metode, criterii, erori posibile)…
1.4 Elemente de diagnosticare a activităţii de evaluare microstructurală. Probleme teoretice. (etape, forme, criterii/principii).
CAPITOLUL 2 DIAGNOSTICAREA FENOMENULUI DE EVALUARE ÎN ACADEMIE
2.1 Scopul, ipoteze şi obiectivele acţiunii
2.2 Eşantionarea
2.3 Descrierea instrumentelor de investigaţie
2.4 Prelucrarea şi interpretarea rezultatelor
2.4.1 Prelucrarea datelor prin aplicarea chestionarului A (pentru profesori)…
2.4.2 Prelucrarea datelor prin aplicarea chestionarului B (pentru studenţi)………
Concluzii ………………….
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu