ARGUMENT .........................................................5
.
CAP. I. ELEMENTE DE COMUNICARE MANAGERIALĂ
1.1. Rolul comunicării manageriale..................................8
1.2. Funcţiile comunicării manageriale.............................11
1.3. Modele ale comunicării manageriale.........................12
1.4. Caracteristicile comunicării manageriale....................14
1.5 Bariere ale comunicării manageriale.........................15
1.6. Modalităţi ale comunicării manageriale.....................17
1.7. Canale ale comunicării manageriale..........................21
1.8. Reţele ale comunicării manageriale...........................25
1.9. Obiectivele comunicării manageriale........................27
1.10. Îmbunătăţirea comunicării manageriale...................28
CAP. II. DIMENSIUNI ALE STILURILOR DE CONDUCERE ŞI INFLUENŢA LOR
ASUPRA EFICIENŢEI ORGANIZAŢIEI
2.1.Tipologii ale stilului de conducere al managerului....................30
2.2.Teorii ale stilului de conducere...............................................33
2.3.Comunicarea managerială şi stilul de conducere.....................38
2.4.Criterii de evaluare a eficienţei practicării diferitelor stiluri de conducere......40
2.5.Influenţa stilului de conducere asupra eficienţei organizaţiei……………......43
CAP. III. STUDIU DE CAZ
3.1.Ipoteza şi obiectivele studiului de caz.................53
3.2.Operaţionalizarea conceptelor...........................53
3.3.Metode de cercetare........................................54
3.4.Aplicarea instrumentarului................................54
3.5.Universul populaţiei..........................................55
3.6.Prelucrarea şi interpretarea datelor...................60
3.7.Concluzii.........................................................72
ANEXE.................................................................75
BIBLIOGRAFIE...................................................82
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu