PREZENTAREA ŞI PROMOVAREA COFETĂRIEI „TOSCA ACTIV INVEST S.R.L”

CUPRINS


INTRODUCERE.............................3

1. PROMOVAREA-COMPONENTĂ A MIXULUI DE MARKETING

1.1.PUBLICITATEA..............................4
1.2.PROMOVAREA VÂNZĂRILOR.................................................9
1.3.MANIFESTĂRI PROMOŢIONALE..........................................13
1.4.RELAŢII PUBLICE.....................................................................15

2. PREZENTAREA COFETĂRIEI TOSCA

2.1.OBIECTUL DE ACTIVITATE...................................................17
2.2.STRUCTURA ORGANIZATORICĂ.........................................18
2.3.DEFINIREA OBIECTIVELOR...................................................19
2.4.PRODUSE COMERCIALIZATE................................................21
2.5.CLIENŢII.....................................22
2.6.CONCURENŢA...........................................23

3. STUDIU DE CAZ-PRĂJITURA TOSCA

3.1.PREZENTAREA PRĂJITURII TOSCA.....................................24
3.2.PIAŢA PRĂJITURILOR...............................................................30
3.3.EFECTUAREA CHESTIONARELOR........................................32
3.4.INTERPRETAREA REZULTATELOR OBŢINUTE................33

CONCLUZII...................................34

BIBLIOGRAFIE................................35

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu