CUPRINS
INTRODUCERE.............................3
1. PROMOVAREA-COMPONENTĂ A MIXULUI DE MARKETING
1.1.PUBLICITATEA..............................4
1.2.PROMOVAREA VÂNZĂRILOR.................................................9
1.3.MANIFESTĂRI PROMOŢIONALE..........................................13
1.4.RELAŢII PUBLICE.....................................................................15
2. PREZENTAREA COFETĂRIEI TOSCA
2.1.OBIECTUL DE ACTIVITATE...................................................17
2.2.STRUCTURA ORGANIZATORICĂ.........................................18
2.3.DEFINIREA OBIECTIVELOR...................................................19
2.4.PRODUSE COMERCIALIZATE................................................21
2.5.CLIENŢII.....................................22
2.6.CONCURENŢA...........................................23
3. STUDIU DE CAZ-PRĂJITURA TOSCA
3.1.PREZENTAREA PRĂJITURII TOSCA.....................................24
3.2.PIAŢA PRĂJITURILOR...............................................................30
3.3.EFECTUAREA CHESTIONARELOR........................................32
3.4.INTERPRETAREA REZULTATELOR OBŢINUTE................33
CONCLUZII...................................34
BIBLIOGRAFIE................................35
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu