Cap.1 Elemente constitutive ale ambiantei unei unitati comerciale
1. Noţiuni generale despre mediul ambiant…………………………………………..3
2. Factorii de influenţă ai mediului ambiant asupra unităţii
economice……………..5
3. Elementele constitutive ale ambianţei……………………………………………..8
Cap.2 Culorile ………………………………………………………………………..28
2.1 Noţiuni generale…………………………………………………………………..28
2.2 Valoarea estetica a culorii………………………………………………………...30
2.3 Efectele fiziologice şi psihologice ale folosirii culorilor…………………………32
2.4 Funcţionalitatea culorii……………………………………………………………38
2.5 Preferinţe pentru culori……………………………………………………………42
Cap.3 Muzica………………………………………………………………………….47
3.1 Noţiuni generale şi evoluţie……………………………………………………….47
3.2 Realizarea unei identităţi de sunet………………………………………………...49
Cap.4 Prezentarea firmei……………………………………………………………...52
4.1 Originile şi
istoria.....................................................................
...............................53
4.2
Produse.....................................................................
...............................................55
Cap.5 Studiu de caz…………………………………………………………………...59
Concluzii...................................................................
....................................................64
Bibliografie
Anexa
69 pagini