1. CONŞTIINŢA ECOLOGICĂ ÎN ŞTIINŢELE EDUCAŢIEI
1.1. Definirea noţiunii conştiinţa ecologică
1.2. Problematica formării conştiinţei/conştiinţei ecologice
1.3. Studiul interdisciplinarităţii în formarea conştiinţei ecologice
1.4. Metodologia cercetării.
2. REPERE TEORETICE PENTRU INTEGRALIZAREA FORMĂRII CONŞTIINŢEI ECOLOGICE LA LICEENI
2.1. Integralizarea definiţiilor conştiinţei/conştiinţei ecologice
2.2. Coordonatele epistemologice ale conştiinţei ecologice ale omului modern
2.3. Considerente teoretice cu privire la integralizarea formării conştiinţei ecologice
3. DIMENSIUNEA PRAXIOLOGICĂ ŞI CEA PROIECTIVĂ A FORMĂRII LA LICEENI A CONŞTIINŢEI ECOLOGICE
3.1. Valori ale educaţiei ecologice, proiectate în piesele curriculare la Geografie, Chimie, Biologie, LLR
3.2. Valori profesionale ale cadrelor didactice aferente formării la liceeni a CE
3.3. Modelul teoretic de formare integralizată a conştiinţei ecologice la liceeni
4. PRINCIPII ŞI VALORI ALE FORMĂRII CONŞTIINŢEI ECOLOGICE LA LICEENI
4.1. Valori aferente formării la liceeni a conştiinţei ecologice
4.2. Principii de integralizare a formării conştiinţei ecologice la liceeni
4.3. Valori ale conştiinţei ecologice a liceenilor
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu