1. PROBLEMA ANXIETĂŢII ÎN PSIHOLOGIA CONTEMPORANĂ
1.1. Abordările teoretice ale anxietăţii
1.2. Formele, nivelurile şi tipurile de manifestare a anxietăţii
1.3. Factorii determinanţi ai anxietăţii în preadolescenţă
2. CERCETAREA EXPERIMENTALĂ A ANXIETĂŢII LA PREADOLESCENŢII CONTEMPORANI
2. CERCETAREA EXPERIMENTALĂ A ANXIETĂŢII LA PREADOLESCENŢII CONTEMPORANI
2.1. Obiectul, ipotezele, metodele şi instrumentele de cercetare
2.2. Rezultatele cercetării experimentale a anxietăţii la preadolescenţi
2.2.1. Dinamica şi specificul manifestării anxietăţii în preadolescenţă
2.2.2. Tipurile de anxietate la preadolescenţi
2.2.3. Specificul psihologic al anxietăţii şcolare la preadolescenţi
2.2.4. Sursele anxietăţii la preadolescenţi
2.2.5. Interrelaţia anxietate – autoapreciere şi anxietate – nivel de aspiraţii
2.2.6. Profilul psihologic al preadolescentului anxios
3. DIMINUAREA ANXIETĂŢII ŞCOLARE LA PREADOLESCENŢI
3. DIMINUAREA ANXIETĂŢII ŞCOLARE LA PREADOLESCENŢI
3.1. Caracteristica generală a programului de intervenţie psihologică
3.2. Prezentarea şi interpretarea rezultatelor diminuării
anxietăţii şcolare la preadolescenţii de 10 – 12 ani în condiţii
experimentale
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu