1. CADRUL ANALITIC AL REALIZĂRII CONTINUITĂŢII
ÎN FORMAREA COMPETENŢELOR LINGVISTICE LA COPIII DE VÎRSTĂ PREŞCOLARĂ
MARE ŞI ŞCOLARĂ MICĂ
- 1.1. Evoluţia conceptului de „continuitate” în ştiinţele educaţiei
- 1.2. Practici şi experienţe în realizarea continuităţii formării competenţelor lingvistice la copiii din instituţiile preşcolare şi şcolile primare
- 2.1. Fundamente pedagogice, psihologice şi psiholingvistice în formarea competenţelor lingvistice
- 2.2. Fundamente lingvistice în formarea competenţei de utilizare a formelor gramaticale ale substantivului
- 2.3. Formarea competenţelor lingvistice ale preşcolarilor şi elevilor claselor primare prin prisma continuităţii
- 3.1. Determinarea nivelului iniţial al competenţelor lingvistice la copiii de vîrstă preşcolară mare şi şcolară mică
- 3.2. Fundamentarea şi implementarea Modelului pedagogic de asigurare a continuităţii în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vîrstă preşcolară mare şi şcolară mică
- 3.3. Validarea experimentală a Modelului pedagogic de asigurare a continuităţii în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vîrstă preşcolară mare şi şcolară mică
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu