1. COMUNICAREA PERSUASIVĂ PUBLICITARĂ: DIMENSIUNI ŞI DELIMITĂRI TEORETICE
2. CREATIVITATEA PUBLICITARĂ ŞI PERSUASIUNEA
3. STRATEGII PUBLICITARE CREATIVE: ASPECTE PRACTICE
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
- 1.1. Comunicarea publicitară: circumscrieri lingvistice şi delimitări conceptuale
- 1.2. Paradigma cognitivă a persuasiunei publicitare
- 1.3. Afectivul în comunicarea persuasivă
- 1.4. Publicitatea şi mixul de marketing
- 1.5. Concluzii la capitolul 1
2. CREATIVITATEA PUBLICITARĂ ŞI PERSUASIUNEA
- 2.1. Creativitatea publicitară: dimensiuni şi particularităţi
- 2.2. Interacţiunea dintre creativitatea publicitară şi persuasiune
- 2.3. Strategii de creare a mesajelor persuasive
- 2.4. Concluzii la capitolul 2
3. STRATEGII PUBLICITARE CREATIVE: ASPECTE PRACTICE
- 3.1. Aspectul economic – motorul creativităţii publicitare
- 3.2. Publicitatea europeană: particularităţi şi strategii
- 3.3. Publicitatea moldovenească versus publicitatea europeană
- 3.4. Publicitatea exterioară: particularităţi şi strategii
- 3.5. Concluzii la capitolul 3
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu