Creativitatea publicitară şi impactul acesteia asupra procesului depersuasiune publicitară(2011)

1. COMUNICAREA PERSUASIVĂ PUBLICITARĂ: DIMENSIUNI ŞI DELIMITĂRI TEORETICE
  • 1.1. Comunicarea publicitară: circumscrieri lingvistice şi delimitări conceptuale
  • 1.2. Paradigma cognitivă a persuasiunei publicitare
  • 1.3. Afectivul în comunicarea persuasivă
  • 1.4. Publicitatea şi mixul de marketing
  • 1.5. Concluzii la capitolul 1

2. CREATIVITATEA PUBLICITARĂ ŞI PERSUASIUNEA
  • 2.1. Creativitatea publicitară: dimensiuni şi particularităţi
  • 2.2. Interacţiunea dintre creativitatea publicitară şi persuasiune
  • 2.3. Strategii de creare a mesajelor persuasive
  • 2.4. Concluzii la capitolul 2

3. STRATEGII PUBLICITARE CREATIVE: ASPECTE PRACTICE
  • 3.1. Aspectul economic – motorul creativităţii publicitare
  • 3.2. Publicitatea europeană: particularităţi şi strategii
  • 3.3. Publicitatea moldovenească versus publicitatea europeană
  • 3.4. Publicitatea exterioară: particularităţi şi strategii
  • 3.5. Concluzii la capitolul 3

CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu