1. REPERE EPISTEMOLOGICE ALE TEHNOLOGIILOR COMUNICATIVE DE PREDARE A FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE
2. METODOLOGIA VALORIFICĂRII FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL UNIVERSITAR
3. CADRUL EXPERENŢIAL AL TEHNOLOGIILOR COMUNICATIVE DE PREDARE A FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL SUPERIOR
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI PRACTICE
- 1.1. Evoluţia conceptului de tehnologii comunicative de predare a frazeologismelor engleze
- 1.2. Tendinţe clasice şi moderne în clasifi carea frazeologismelor engleze
- 1.3. Concluzii la capitolul 1
2. METODOLOGIA VALORIFICĂRII FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL UNIVERSITAR
- 2.1. Determinări psiholingvistice şi psihopedagogice ale abordării comunicative a
- frazeologismelor în predarea limbii engleze
- 2.2. Oportunităţi metodologice de efi cientizare a predării – învăţării – evaluării limbii engleze
- 2.3. Modelul de predare a frazeologismelor engleze prin tehnologii comunicative în învăţămîntul superior (MPFETC)
- 2.4. Concluzii la capitolul 2
3. CADRUL EXPERENŢIAL AL TEHNOLOGIILOR COMUNICATIVE DE PREDARE A FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL SUPERIOR
- 3.1. Caracteristici şi niveluri de dezvoltare a limbajului frazeologic englez al studenţilor
- 3.2. Valorile comunicative ale limbajului frazeologic englez validate experimental
- 3.3. Concluzii la capitolul 3
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI PRACTICE