CUPRINS
Introducere.................................................................
..............................3
Cap. I Informaţii generale despre S.C. AGRICOLA S.A. …………….4
I.1. Prezentare S.C.AGRICOLA S. A.
BACĂU...............................................................4
I.2. Analiza principalilor indicatori economico-
financiari..........................................8
I.3. Gama de
produse/servicii............................................................
..............................10
I.4. Organizarea şi conducerea
............................................................................
...........13
Cap . II. Analiza mediului de marketing S.C. AGRICOLA S.A……...18
II.1 Mediul extern al firmei …………………………………………………...........18
II.1.1. Micromediul
întreprinderii..............................................................
.....................18
II.1.2. Macromediul
întreprinderii..............................................................
.....................21
II.2. Mediul intern al
firmei......................................................................
.......................24
II.3. Relaţiile S.C. AGRICOLA .S.A. cu mediul
extern................................................27
Cap. III. Analiza pieţei S.C. AGRICOLA S.A……………………… .29
III.1. Conjunctura actuală a pieţei produsului
......................................................... ...29
III.2. Poziţia actuală a firmei în cadrul
pieţei...............................................................35
III.3. Dimensiunile pieţei
întreprinderii..............................................................
...........39
III.4. Principalele caracteristici ale cererii şi ofertei din cadrul pieţei
organizaţiei................................................................
........................................................45
Cap. IV Posibilităţi de extindere a pieţei S.C. AGRICOLA S.A……….51
V.1. Căi de dezvoltare a pieţei
............................................................................
.............51
V.2. Strategii de dezvoltare la
............................................................................
..............52
Concluzii ..........................
.......................................................................56
Bibliografie
............................................................................
..................58
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu