CUPRINS
Capitolul 1. Banca Comercială Română-Istoric,organizare şi
evoluţie....................................................................
..................................4
1. Istoria,evoluţia Băncii Comerciale Române……………………………………...4
2. Organizarea Băncii Comerciale Române………………………………………...6
3. Rolul şi importanţa Băncii Comerciale Române în sistemul bancar
românesc…..7
Capitolul 2. Specificul ,particularitaţile şi performanţele activitaţii de
retail banking…………………………………………………………..10
2.1.Specificul şi particularitaţile activitaţii de retail
banking………………………..10
2.2.Clienţii de retail ai băncilor comerciale………………………………………….12
2.3.Performanţele de retail banking………………………………………………….15
Capitolul 3. Managementul operaţiunilor cu clienţii de retail banking
3.1.Managementul operaţiunilor cu carduri………………………………………….17
3.2.Managementul operaţiunilor de constituire disponibilitaţi la vedere şi
depozite
persoane fizice……………………………………………………….20
3.3.Managementul serviciilor specifice activităţii de retail
banking………………..23
3.4.Managementul activităţii de creditare de tip retail
banking………………….....25
Capitolul 4. Studiul de caz……………………………………………37
Acordarea unui credit de nevoi personale nenominalizat unei persoane fizice
de către Banca Comerciala Română Sucursala
Caransebeş……………………………………………………………..37
Concluzii………………………………………………………………..61
Anexe…………………………………………………………………...63
Bibliografie…………………………………………………………….75
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu