Managementul activitatii de reatail banking

                                   CUPRINS
Capitolul 1. Banca Comercială  Română-Istoric,organizare şi
evoluţie....................................................................
..................................4
1. Istoria,evoluţia Băncii Comerciale Române……………………………………...4
2. Organizarea  Băncii Comerciale Române………………………………………...6
3. Rolul şi importanţa Băncii Comerciale Române în sistemul bancar
   românesc…..7
Capitolul 2. Specificul ,particularitaţile şi performanţele activitaţii de
retail banking…………………………………………………………..10
2.1.Specificul şi particularitaţile activitaţii de retail
banking………………………..10
2.2.Clienţii de retail ai băncilor comerciale………………………………………….12
2.3.Performanţele de retail banking………………………………………………….15
Capitolul 3. Managementul operaţiunilor cu clienţii de retail banking
3.1.Managementul operaţiunilor cu carduri………………………………………….17
3.2.Managementul operaţiunilor de constituire disponibilitaţi la vedere şi
depozite
            persoane fizice……………………………………………………….20
3.3.Managementul serviciilor specifice activităţii de  retail
banking………………..23
3.4.Managementul activităţii de creditare  de tip retail
banking………………….....25
Capitolul 4.  Studiul de caz……………………………………………37
Acordarea unui credit de nevoi personale nenominalizat unei persoane fizice
de către Banca Comerciala Română  Sucursala
Caransebeş……………………………………………………………..37
Concluzii………………………………………………………………..61
Anexe…………………………………………………………………...63
Bibliografie…………………………………………………………….75

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu