CUPRINS
INTRODUCERE………...………………………………………………... 5
Cap. 1. PERSONALITATEA CA SISTEM ………………………. ……. 7
1.1. Personalitatea - definiţie……………………………………….. 7
1.2. Socializarea şi normele sociale ……..………………………... 11
1.3. Devianţa şi teorii ale devianţei ……………………………….. 16
Cap. 2. FACTORI SOCIALI CARE CONTRIBUIE LA FORMAREA
UNEI PERSOANLITATI ARMONIOASE …………………….... 22
2.1. Familia – ca agent al socializării ……………………………... 22
2.1.1. Structura şi funcţiile familiei………………………….... 22
2.1.2. Socializarea în familie………………………………..… 24
2.1.3. Rolurile parentale în procesul socializării ………….….. 26
2.2. Şcoala ………………………………………...………………… 28
2.3. Anturajul …………………………………………………….… 28
Cap. 3. FACTORI SOCIALI CU INFLUENTE NEGATIVE ASUPRA
PERSONALITATII………………………………………...……… 30
3.1. Atitudini parentale negative ……………………………..…… 32
3.2. Abandonul şcolar …………………………...…………………35 3.3. Socializarea negativă în grup…………………………………. 36 3.4. Tulburări psihice şi de comportament …………………….… 37
Cap. 4. PENITENCIARUL CA INSTITUŢIE TOTALITARĂ ŞI
INFLUENŢA LUI ASUPRA PERSONALITĂŢII …………..….. 43
Cap. 5. INFLUENŢA UNOR FACTORI PSIHO - SOCIALI
ASUPRA COMPORTAMENTULUI INFRACŢIONAL
DE FURT. STUDIU DE CAZ : PENITENCIARUL GIURGIU … 50
5.1. Metodologia cercetării ………………….…………………….. 50 5.1.1. Obiective …………………………………………….… 50
5.1.2. Ipoteze ……………….………………………………… 51
5.1.3. Metode şi tehnici de cercetare …………………...……. 52
5.1.4. Descrierea universului cercetării ………………...……. 66
5.2. Prezentarea, analiza şi interpretarea rezultatelor ………….. 73
CONCLUZII …………………………………………………………...…. 81
BIBLIOGRAFIE ………………………………………………………… 84
ANEXE……………………………………………………………………. 86
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu