CUPRINS:
CAPITOLUL 1. Eficienţa investiţiilor de capital în economia de
piaţă…................................3
1.1. Conceptul propriu-zis de eficienţă economică a investiţiilor de
capital ......................3
1.2.Criterii de eficienţă economică a investiţiilor de capital în
economia de piaţă ........... 8
1.3.Indicatorii de evaluare a eficienţei investiţiilor de capital în
economia de piaţă.........10
1.3.1. Indicatori cu caracter
general.....................................................................
..............11
1.3.2. Indicatori de
bază........................................................................
.............................14
1.3.3.Indicatori specifici obiectivelor de investiţii ce
realizează activitate de
comerţ…………………...............................................................
..................................................17
1.3.4. Indicatori
dinamici....................................................................
................................19
CAPITOLUL 2. Plan de afaceri pentru proiectul: Pensiune turistica
montana..........21
2.1. Date de indentificare a beneficiarului de
proiect.............................................21
2.2. Descrierea activitatii
curente.....................................................................
........22
2.2.1. Scurt
istoric.....................................................................
...............................22
2.2.2. Prezentarea produselor / serviciilor pe
categorii………..…………...................…..24
2.2.3.
Piaţa…......................................................................
.................................................26
2.2.4. Capacitatea tehnică
actuală.…………………….………..…………...................….30
2.3. Descrierea proiecrului de investitii pentru care se
solicita finantarea..........................30
2.3.1. Proiectul de investiţie….
………………………………………….……..................32
2.3.2. Planul de finanţare……. ………………………………………….…........
.............32
2.3.3. Produsele şi serviciile aferente
investiţiei………………………….…......................32
2.3.4.
Piaţa……………….……..............................................................
..............................35
2.3.5. Strategia de marketing….
………………………………………….….................... 38
2.3.6. Personalul………………. ………………………………………….…....................40
2.4. Previziuni financiare pe durata de acordare a
creditului……………………...............41
2.4.1. Proiecţia contului de profit şi
pierdere…….….....................………………….……41
2.4.2. Proiecţia fluxului de
numerar……….…….…………………….……......................44
CONCLUZII...................................................................
...................................................44
BIBLIOGRAFIE................................................................
.................................................47
ANEXE.......................................................................
..........................................................50
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu