CUPRINS
|INTRODUCERE..............................................................|4 |
|.......................................................... | |
| | |
|CAPITOLUL 1. CADRUL CONCEPTUAL PRIVIND POLITICA VÂNZĂRILOR PRIN PROCESUL |5 |
|DE PERFECŢIONARE A RELAŢIILOR CU | |
|CLIENŢII..................................... | |
| | |
|Componenta de bază a marketingului în cadrul serviciilor comerciale - |5 |
|politica de | |
|vânzări..................................................................| |
|....................................................... | |
|Procesul de vânzare - element esenţial în desfăşurarea activităţii |6 |
|firmei................... | |
|Elemente cheie în desfăşurarea procesului de |8 |
|vânzare............................................... | |
|Tehnici de |10 |
|vânzare..................................................................| |
|........................ | |
|Influenţa asupra deciziei de |13 |
|cumpărare........................................................... | |
|Cauze psihologice care determină decizia de |14 |
|cumpărare........................................... | |
|h | |
|CAPITOLUL 2. PRINCIPALELE COORDONATE ALE ACTIVITĂŢII S.C. LOULIS S.A. |15 |
| | |
|Scurt |16 |
|istoric..................................................................| |
|............................................... | |
|Locul firmei S.C. Loulis S.A. pe |20 |
|piaţă....................................................................| |
|.... | |
|Analiza activităţii societăţii |22 |
|comerciale...............................................................| |
|....... | |
|Mediul de marketing – elemente cheie în desfăşurarea |23 |
|activităţii.............................. | |
|Mediul |24 |
|tehnologic...............................................................| |
|............................ | |
|Potenţial |25 |
|uman.....................................................................| |
|............................ | |
|Prezentarea produselor de bază a S.C. Loulis |25 |
|S.A...................................................... | |
|Produse promovate sub brandul |26 |
|TITAN......................................................... | |
|Produse promovate sub brandul |29 |
|Forza............................................................ | |
|Clienţii.................................................................|30 |
|............................................ | |
|Distribuţia |30 |
|produselor...............................................................| |
|....................... | |
|Fundamentarea politicii de vânzări – principalii indicatori |30 |
|financiari........................ | |
|Back-ground..............................................................|37 |
|.................................................. | |
| | |
|CAPITOLUL 3. ANALIZA RELAŢIILOR CU CLIENŢII A SOCIETĂŢII S.C. LOULIS S.A.|38 |
| | |
|Rolul şi importanţa clientului pentru existenţa companiei |38 |
|........................................ | |
|Activitatea client – |38 |
|firmă....................................................................| |
|............. | |
|„Valorile” furnizate |39 |
|clientului...............................................................| |
|.......... | |
|Organizarea |39 |
|structurală..............................................................| |
|..................... | |
|Concurenţii..............................................................|40 |
|................................................... | |
|Clienţii – caracterizarea lor în relaţia directă de vânzare a |40 |
|produselor....................... | |
|Evoluţia relaţiei cu |41 |
|clienţii.................................................................| |
|......................... | |
| Evaluarea satisfacţiei |41 |
|clientului...............................................................| |
|...... | |
| Adaptarea continuă la procesele de vânzare pentru satisfacţia |42 |
|clienţilor | |
| Profitabilitatea individuală a |47 |
|clientului.......................................................... | |
|Studiul pieţei de paste făinoase din |47 |
|România............................................................ | |
| Producţia proprie vs. |48 |
|Import...................................................................| |
|....... | |
| Situaţia pieţei interne şi consumul |48 |
|intern...................................................... | |
| Situaţia pieţei externe şi publicul |50 |
|ţintă.......................................................... | |
| Concurenţii de piaţă. Concluzii cu privire la |51 |
|piaţă................................................... | |
| Programe şi strategii promoţionale la nivelul |52 |
|firmei................................................. | |
| Preferinţele consumatorilor de produse de |52 |
|panificaţie.................................. | |
| Analiza SWOT pentru produsele de panificaţie |52 |
|LOULIS............................ | |
| Analiza SWOT faţă de alte firme de |53 |
|panificaţie........................................... | |
| Segmentele de piaţă cărora li se adresează produsele de |54 |
|panificaţie............ | |
|Comportamentul femeilor vis-à-vis de produsele de panificaţie... |55 |
|Comportamentul bărbaţilor vis-à-vis de produsele de panificaţie. |55 |
|Analiza |56 |
|concurenţei..............................................................| |
|.......... | |
| | |
|CAPITOLUL 4. PROPUNERI DE IMBUNĂTĂŢIRE A POLITICII DE VÂNZARE PENTRU |58 |
|PRODUSELE | |
|LOULIS...................................................................| |
|...................................................... | |
| | |
|Ansamblu promoţional general pentru S.C. Loulis |58 |
|S.A............................................. | |
|Plan de publicitate pentru S.C, Loulis |60 |
|S.A................................................................. | |
|Obiectivele de marketing ale Romanian Flour Mills Loulis |61 |
|S.A............................... | |
| 4.3.1 Principalele obiective de promovare, publicitate şi strategiile de|61 |
|atingere ale | |
|acestora.................................................................| |
|................................... | |
| 4.3.2 Strategii de |61 |
|marketing................................................................| |
|................... | |
|Evoluţia |64 |
|vânzărilor...............................................................| |
|...................................... | |
| | |
|CONCLUZII | |
| | |
|ANEXE | |
| | |
|BIBLIOGRAFIE | |
112 pagini
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu