Promovarea Serviciilor la Orange Romania

                                   CUPRINS
    Introducere ………………….................................. ..............1
CAPITOLUL I
          Promovarea – componentă a mixului de marketing…………..... 4
1.1     Rolul, obiectivele  şi conţinutul
promovării.............................................. 4
1.2     Activitatea mixului
promoţional...............................................................
12
          1.3     Publicitatea – formă de promovare a produselor şi
                       serviciilor................. 19
CAPITOLUL II
   Comunicarea persuasivă în vânzări…………............................... 28
             1. Activitatea de vânzare, tipuri de comunicare în
                     vânzări..........................28
                               2. Abilităţi de
   comunicare.............................................................
                              ...............33
                      3. Reguli de aur ale argumentării
        vânzării...................................................35
CAPITOLUL III
 Promovarea vânzărilor la
Orange..................................................37
                 3.1     Prezentarea serviciilor oferite de
         Orange..................................................40
                     3.2     Activităţi promoţionale la
    Orange.............................................................48
                                  Concluzii
............................................................................
                             ................62
                                Bibliografie
 ……………....................................................................64

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu