CUPRINS
Introducere ………………….................................. ..............1
CAPITOLUL I
Promovarea – componentă a mixului de marketing…………..... 4
1.1 Rolul, obiectivele şi conţinutul
promovării.............................................. 4
1.2 Activitatea mixului
promoţional...............................................................
12
1.3 Publicitatea – formă de promovare a produselor şi
serviciilor................. 19
CAPITOLUL II
Comunicarea persuasivă în vânzări…………............................... 28
1. Activitatea de vânzare, tipuri de comunicare în
vânzări..........................28
2. Abilităţi de
comunicare.............................................................
...............33
3. Reguli de aur ale argumentării
vânzării...................................................35
CAPITOLUL III
Promovarea vânzărilor la
Orange..................................................37
3.1 Prezentarea serviciilor oferite de
Orange..................................................40
3.2 Activităţi promoţionale la
Orange.............................................................48
Concluzii
............................................................................
................62
Bibliografie
……………....................................................................64
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu