CUPRINS
PREAMBUL 4
PARTEA I - CONTEXTUALIZAREA TEMEI. DEFINIREA TEORETICĂ A CONCEPTELOR 5
Capitolul 1 - Identitatea individuală şi colectivă. Cristalizarea,
reproducerea şi criza identitară 9
Cadrul explicativ al teoriei reprezentărilor sociale 9
Naşterea identităţii individuale şi colective. Repere generale 11
Influenţa repertoriului cultural-simbolic asupra identităţii 17
Publicitatea şi rolul său în cristalizarea identităţilor 19
Capitolul 2 - Reproducerea socio-culturală prin instrumente ideologice 22
Ideologie şi cultură 22
Valorizarea formelor simbolice în context socio-cultural, structurat
ideologic 29
Capitolul 3 - Fascinaţia societăţii de consum în România 41
PARTEA A II-A – RAPORT DE CERCETARE 45
Capitolul 4 – Statele Unite ale Americii în reprezentările tinerilor
români 45
ANEXA 1 – Transcrierea discuţiilor 65
ANEXA 2 – Ghidul de interviu de grup 79
ANEXA 3 – Fişa de lucru cu fotografii şi rezultatele obţinute 81
BIBLIOGRAFIE SELECTIVĂ 84
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu