CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..................................pag. 4
CAPITOLUL I – PREZENTAREA GENERALĂ A S.C. CHIMCOMPLEX
S.A. BORZEŞTI
1.1. Istoricul S.C. CHIMCOMPLEX S.A.
BORZEŞTI...........................................pag. 5
1.2. Analiza mediului de marketing al
firmei...........................................................pag. 6
1. Mediul
extern.................................................................
...............................pag. 9
2. Mediul
intern.................................................................
................................pag. 14
CAPITOLUL II – COMPONENTELE MIXULUI DE MARKETING
2.1. Aspecte teoretice legate de mix-ul de
marketing...............................................pag. 15
2.2. Politica de produs. Prezentarea produselor S.C. CHIMCOMPLEX
S.A.
Borzeşti....................................................................
..........................................pag. 17
2.3. Politica de preţ la S.C. CHIMCOMPLEX S.A.
Borzeşti....................................pag. 25
2.4. Politica de distribuţie în cadrul S.C. CHIMCOMPLEX S.A.
Borzeşti...............pag. 29
2.5. Politica de promovare la S.C. CHIMCOMPLEX S.A.
Borzeşti........................pag. 34
CAPITOLUL III – STUDIU DE CAZ - MIXUL DE MARKETING PENTRU LANSAREA
PRODUSLUI “CLORURA DE CALCIU” LA S.C. CHIMCOMPLEX S.A. BORZEŞTI
3.1. Analiza celor 4
P...........................................................................
.......................pag. 48
3.1.1. Politica de
produs......................................................................
..................pag. 48
3.1.2. Politica de
preţ........................................................................
.....................pag. 55
3.1.3. Politica de
distribuţie.................................................................
..................pag. 55
3.1.4. Politica de
promovare...................................................................
...............pag. 56
3.2. Analiza celor 4
C...........................................................................
.......................pag. 57
3.2.1. Clienţi
industriali.................................................................
........................pag. 58
3.2.2. Costul suportat de
cumpărători.................................................................
...pag. 58
3.2.3. Comoditatea
achiziţiei..................................................................
...............pag. 59
3.2.4.
Comunicare..................................................................
................................pag. 60
CONCLUZII ŞI PROPUNERI PRIVIND LANSAREA PRODUSULUI “CLORURA DE CALCIU” LA
S.C. CHIMCOMPLEX S.A. BORZEŞTI.......................................pag.
61
BIBLIOGRAFIE
SELECTIVĂ...................................................................
..............pag. 67
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu