Activitatea consilierului de probatiune in penitenciar

                                   CUPRINS
Noţiuni introductive . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . pag.2
Capitolul I.Prezentarea generala a probatiunii
1.1 O istorie a probatiunii in  Romania. . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . pag.4
         1.1.a. Vestigii ale probaţiunii în România. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . pag.4
         1.1.b. Influenţe ce au determinat înfiinţarea sistemului de
probaţiune în România.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . .. .. . . . . . . . pag.7
         1.1.c. Naşterea probaţiunii în date şi cifre. . . . .. . . . . . .
. . . . . . . . . . .pag.16
1.2. Delimitări conceptuale. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . pag.25
1.3 Instituţia probaţiunii în alte state. . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . pag.27
Capitolul II. Serviciul de probaţiune şi consilierul de probaţiune
2.1 Statutul personalului serviciului de probaţiune . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . pag.37
2.2 Atribuţiile secţiilor de probaţiune . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . pag.37
          2.2.a. Atribuţiile secţiilor de probaţiune. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . pag.37
          2.2.b. Atribuţiile consilierului de probaţiune . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . pag.37
          2.2.c. Codul deontologic al consilierului de probaţiune. . . . .
. . . . . . pag.38
2.3 Cooperarea serviciului de probaţiune cu organele de stat și cu alte
instituţii.pag.44
Capitolul III.  Activitatea consilierului de reintegrate asocială şi
supraveghere în penitenciar
3.1 Activitatea consilierului de probatiune. . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . pag.45
3.2 Dezvoltarea umană în penitenciare. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . pag.54
          3.2.a. Nevoile educaţionale ale deţinuţilor . . . . . . . . . .  .
. . . . . . . . . . pag.56
          3.2.b. Ce sunt programele corecţionale. . . . . . . . . . . . .  .
. . . . . . . . .. .pag.58
          3.2.c. Utilitatea programelor educative în penitenciare . . . .  .
. . . . . .. pag.59
          3.2.d. Evaluarea programelor corecţionale. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .pag.61
3.3 Pregătirea deţinuţilor pentru liberare in contextul programelor de
reabilitate socială. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . pag.66
Studii de caz. . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . pag.74
Concluzii. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . pag.91
Bibliografie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . pag.95

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu