INTRODUCERE. 4
CAPITOLUL I:
PREZENTAREA DE ANSAMBLU A FIRMEI BRD - GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.7
I.1. SISTEMUL BANCAR ROMÂNESC
I.1.1. Evoluţia sistemului bancar românesc după 1989. 7
I.1.2. Analiza pieţei bancare româneşti 2009-2010. 9
I.2. PREZENTAREA FIRMEI BRD - GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE
I.2.1. Scurt istoric. 13
I.2.2. Profilul firmei - BRD - Groupe Société Générale. 15
I.3. DESCRIEREA ACTIVITĂŢII CURENTE
I.3.1 Obiectivele şi strategia BRD. 20
I.3.2. Portofoliu de produse şi servicii bancare oferite de
BRD- Groupe Société Générale. 24
I.3.3. Analiza SWOT. 30
CAPITOLUL II:
CONŢINUTUL, ROLUL ŞI IMPORTANŢA ACTIVITĂŢII DE RELAŢII PUBLICE. 33
II.1. CONŢINUTUL ACTIVITĂŢII DE RELAŢII PUBLICE
II.1.1. Evoluţia activităţii de relaţii publice. 33
II.1.2. Delimitări conceptuale. 37
II.2. ROLUL ŞI IMPORTANŢA ACTIVITĂŢII DE RELAŢII PUBLICE
II.2.1 Rolul şi obiectivele activităţii de relaţii publice.46
II.2.2 Funcţiile şi importanţa activităţii de relaţii publice.52
CAPITOLUL III:
TEHNICI DE COMUNICARE UTILIZATE ÎN ACTIVITATEA DE RELAŢII PUBLICE. 56
III.1. Tehnici primare. 58
III.2. Tehnici utilizate în relaţiile cu mass-media. 63
III.3. Tehnici legate de evocarea unor evenimente speciale. 70
CAPITOLUL IV:
CAMPANIE DE RELAŢII PUBLICE ÎN VEDEREA PROMOVĂRII IMAGINII BRD-GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.75
IV.1. Tehnici de comunicare specifice relaţiilor publice practicate în cadrul BRD-Groupe Société Générale.75
IV.2. Studiu de caz campania de promovare Punct card “Premii în fiecare zi”.82
CONCLUZII. 92
BIBLIOGRAFIE. 94
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu