În aceste condiţii, succesul este dat de gradul de vizibilitate al
imaginii intenţionate, fie că aceasta este susţinută de un background
real (cazul fericit), fie că nu. Trebuie stiut totusi ca, daca aceasta
imagine proiectata este prea indepartata de personalitatea reala a
individului, va exista in mod inevitabil o fisura. Ori imaginea va fi
ridiculizata si persoana va suporta efecte negative,ori persoana va
trebui sa-si orienteze comportamentul in functie de imaginea pe care
vrea sa sa o proiectze despre ea insasi si va fi respectata.
Personalitatile politice fac sondaje pentru a sti ce gandesc oamenii
despre ele si isi modifica imaginea si comportamentul in functie de
aceste informatii. Daca publicul crede ca un politician nu inspira
incredere, acesta din urma va apela la consiliere pentru a afla care
sunt motivele si isi va modifica comportamentul pentru a inlatura
aceasta perceptie negative.
Din randul acestor personalitati politice, despre care, majoritatea publicului are o parere negativa, se numara si Eena Udrea,
supranumita si” blonda sexy de la Cotroceni”, considerate de multi doar
un model de femeie frumoasa, careia rolul de politician ii este total
nepotrivit.
Explozia de popularitate de care se bucura Udrea
prin prisma "personajului controversat"se explica prin faptul ca
"Publicul este interesat de persoana ei din doua puncte de vedere:
femeile, pentru ca o invidiaza si o admira, iar barbatii, pentru ca isi
valideaza masculinitatea in raport cu o asa o femeie naiva",inteligenta
acesteia fiind contestata,deoarece in numeroase aparitiile televizate
s-a pus in ipostaze penibile facand greseli gramaticale sau de cultura
generala.De asemenea numeroasele scandaluri in care a fost implicate au
facut sa-i sporeasca imagine negativa in fata publicului. Johann
Wolfgang von Goethe spunea: „Comportamentul este oglinda in care fiecare
isi arata imaginea“.