CUPRINS:
CAPITOLUL I
EVALUAREA PERFORMANŢELOR RESURSELOR UMANE ÎN
ORGANIZAŢIE.................................................................
.................................................5
1.1. Definirea evaluării performanţelor………………………………………...6
1.2. Rolul şi importanţa procesului de evaluare a performanţelor
resurselor
umane......................................................………………….....
..............................7
1.3. Evaluarea formală şi informală……………………………………………8
CAPITOLUL II
MODELE DE EVALUARE A PERFORMANTELOR RESURSELOR
UMANE.......................................................................
.....................................................11
2.1. De la evaluarea performanţelor resurselor umane la managementul
performanţei-cultura
performanţei.......................................................
...11
2.2. Interacţiunea evaluator –
evaluat................................................................14
2.2.1. Evaluarea de către manageri sau de către şefi
direcţi...................15
2.2.2. Evaluarea de către subordonaţii
direcţi.........................................16
2.2.3. Evaluarea de către cei egali sau de către
colegi............................17
2.2.4. Evaluarea de către comisii de
evaluare.........................................18
2.2.5. Autoevaluarea……………………………………………………18
2.2.6. Evaluarea de către evaluatorii externi…………………………..19
2.3. Modele de evaluare a performanţelor profesionale……………………..20
2.3.1. Modelul Murphy –
Cleveland...........................................……...20
2.3.2. Modelul Landy – Farr..................... …………………………….22
2.3.3. Tabelul etalon Hay – MSL.................. ………………………….23
2.3.4. Metoda clasificării prin
punctaj...................................................25
2.3.5. Evaluarea din surse multiple(Feedback 360°)………………....27
2.4. Surse de erori în procesul de evaluare a
performanţelor.......................29
CAPITOLUL III
EVALUAREA PERFORMANŢELOR LA S.C.CAPA FINANCE IFN S.A..............31
3.1. Scurt istoric al
firmei......................................................................
..............31
3.2. Departamentul de Resurse
Umane..............................................................32
3.3. Metode de evaluare folosite la S.C.CAPA FINANCE IFN
S.A...............33
3.4.Feedback de 360o aplicat la postul de Analist Credite în cadrul
S.C. CAPA FINANCE IFN
S.A................................................................
...... 37
3.5. Concluzii şi
propuneri..............................................................
....................42
3.5.1. Analiza SWOT a
companiei...........................................................42
3.5.2. Procesul de evaluare a performanţelor angajaţiilor la SC
CAPA FINANCE IFN
SA..........................................................
..............44
BIBLIOGRAFIE................................................................
..............................................47
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu