Politica de promovare a produselor bancare la banca Transilvania

CUPRINS
Introducere
............................................................................
..................................................... 4
Capitolul                                                                  1
............................................................................
..................................................... 5
Introducere               in               marketingul                bancar
............................................................................
................. 5
1.        Scurt        istoric        al        marketingului        bancar
   .........................................................................
   ......... 5
2.  Conceptul   de   marketing   bancar   si   directiile   de   dezvoltare
   ................................................. 9
3.    Organizarea    activitatii    de     marketing     la     o     banca
   .................................................................. 10
4.          Importanta           relatiilor           cu           clientii
   .........................................................................
   ................... 11
5.      Mixul       de       marketing,       marketingul       serviciilor
   .......................................................................
   12
6. Cele cinci etape de  implementare  lenta  a  marketingului  in  domeniul
   bancar ..................... 14
Capitolul 2
............................................................................
...................................................... 17
Mixul de marketing
............................................................................
........................................ 17
2.1. Politica de produs
............................................................................
.................................... 17
2.2. Politica de pret
............................................................................
......................................... 21
2.3. Politica de distributie
............................................................................
............................... 27
       2.3.1. Crearea sau extinderea unei retele de ghisee
............................................................. 27
        2.3.2. Restructurarea retelei
............................................................................
.................... 28
2.4. Politica de promovare
............................................................................
.............................. 30
       2.4.1. Continutul politicii de comunicare
............................................................................
 30
       2.4.2. Mijloacele de realizare a unei politici de comunicare
............................................... 32
Capitolul                                                                  3
............................................................................
...................................................... 35
Prezentarea      generala       a       Bancii       Transilvania       S.A.
....................................................................... 35
3.1.                              Scurt                              istoric
............................................................................
............................................. 35
3.2.    Organizarea    si    functionarea    Bancii    Transilvania     S.A.
........................................................ 36
3.3. Principalii indicatori economico – financiari  ai  Bancii  Transilvania
S.A. ......................... 38
3.4. Structura organizatorico – functionala a  Sucursalei  Oradea  a  Bancii
Transilvania S.A. ... 39
Capitolul                                                                  4
............................................................................
..................................................... 42
Politici  de  marketing  bancar   privind   persoanele   fizice   la   Banca
Transilvania S.A. ................. 42
4.1.       Principii       generale        de        marketing        bancar
............................................................................
.. 42
4.2.  Principalele  produse   si   servicii   oferite   persoanelor   fizice
.................................................. 45
Capitolul                                                                  5
............................................................................
..................................................... 48
Studiu de caz privind campania de promovare  a  vanzarii  cardului  VISA  la
Banca          Transilvania          S.A.          sucursala          Oradea
............................................................................
............................................ 48
5.1. Scurta  prezentare  a  activitatii  Bancii  Transilvania  S.A.  privind
cardurile  ......................... 48
5.2.   Importanta   comunicarii   in   marketingul   financiar   –    bancar
................................................. 54
5.3.                 Formele                  de                  comunicare
............................................................................
........................... 54
5.4.                 Procesul                 de                  comunicare
............................................................................
........................... 56
5.5.      Etapele      realizarii      unor      comunicatii       eficiente
....................................................................... 58
               5.5.1.         Identificarea         audientei          tinta
............................................................................
........... 59
             5.5.2.        Stabilirea        obiectivelor        comunicarii
.........................................................................
59
                    5.5.3.               Proiectarea               mesajului
............................................................................
.................. 60
            5.5.4.       Alegerea       canalelor       de        comunicare
..........................................................................
63
       5.5.5.  Stabilirea  bugetului  destinat  activitatii   de   promovare
............................................ 64
              5.5.6.          Alegerea          mixului          promotional
............................................................................
.... 66
                          5.5.6.1.            Marketingul             direct
............................................................................
.......... 68
                             5.5.6.1.1.  Avantajele  marketingului   direct.
Bazele  de  date  ale  clientilor   si               marketingul      direct
............................................................................
................................... 68
                            5.5.6.1.2. Raspandirea utilizarii marketingului
direct integrat ................... 69
                            5.5.6.1.3. Direct mail-ul (DM)
.................................................................... 70
                            5.5.6.1.4. Telemarketingul
..........................................................................
71
               5.5.6.2. Vanzarea personala – intalnirea cu clientul
................................................ 73
     5.5.7. Evaluarea eficientei promovarii
............................................................................
... 75
Concluzii                            si                            propuneri
............................................................................
................................. 80
Anexa              1               –               Cardul               VISA
............................................................................
............................... 82
Anexa                                                                      2
............................................................................
.............................. 85
Anexa     3     –     Mailing.      Forma      de      marketing      direct
....................................................................... 83
Anexa     4     –     Mailing.      Forma      de      marketing      direct
....................................................................... 84
Anexa     5     –     Mailing.      Forma      de      marketing      direct
....................................................................... 85
Anexa     6     –     Mailing.      Forma      de      marketing      direct
....................................................................... 86
Anexa     7     –     Mailing.      Forma      de      marketing      direct
....................................................................... 88
Anexa      8      –      Ce      este      vanzarea      prin       telefon?
............................................................................
.... 89
Anexa       9        –        Continuarea        actiunii        (Follow-up)
...........................................................................
90
Anexa             10             –             Comunicarea             orala
............................................................................
.................... 91
Bibliografie
............................................................................
.................................................. 92

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