Cuprins
CAPITOLUL I
CALITATEA -NOŢIUNE COMPLEXǍ ŞI DINAMICǍ ÎN RELAŢIE CU PROTECŢIA
CONSUMATORULUI
1.1 CALITATEA PRODUSELOR SUB IMPACTUL GLOBALIZǍRII ŞI A MONDIALIZǍRII
1.2 CALITATEA PRODUSELOR COSMETICE SUB IMPACTUL INOVǍRII
1.3 CONSUMATORUL ŞI CONCEPTUL DE PROTECŢIE A CONSUMATORULUI
CAPITOLUL II
PROTECŢIA CONSUMATORULUI ÎN SPAŢIUL EUROPEAN ŞI EXTRAEUROPEAN
2.1. POLITICA UNIUNII EUROPENE ÎN DOMENIUL PROTECŢIEI CONSUMATORILOR
2.2 ORGANIZAŢII INTERNAŢIOANLE CU PREOCUPǍRI ÎN DOMENUL PROTECŢIEI
CONSUMATORILOR
2.3. AMONIZAREA LEGISLATIVǍ ÎN DOMENIUL PROTECŢIEI CONSUMATORULUI DE
PRODUSE COSMETICE
CAPITOLUL III
TENDINŢE ACTUALE ÎN INOVAREA ŞI DEZVOLTAREA PRODUSELOR COSMETICE
3.1 DEZVOLTAREA CERTIFICǍRII PRODUSELOR COSMETICE NATURALE ŞI ORGANICE
3.2 CARACTERISTICI DE CALITATE ALE PRODUSELEOR COSMETICE
3.3 TENDINŢE ÎN DEZVOLTAREA PRODUSELOR COSMETICE NATURALE ŞI ORGANICE
CAPITOLUL IV
STUDIU DE CAZ - COMPANIA ORIFLAME
4.1 PREZENTAREA GENERALǍ A COMPANIEI
4.2 PREZENTAREA PRODUSELOR DE BAZĂ ALE COMPANIEI ORIFLAME
4.3 POZIŢIA INTERNĂ ŞI INTERNAŢIONALĂ A COMPANIEI ORIFLAME
4.4 TENDINŢE ACTUALE ALE CALITǍŢII PRODUSELOR COMPANIEI ORIFLAME
4.5 ANALIZA SWOT
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
44 pag
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu