CUPRINS
1.SUPERMARKETUL…………………………………………………….........3
1.1. Caracteristici ale
supermarketului.............................................................
....3
1.2. Diferenţe faţă de alte tipuri de magazine de desfacere cu
amănuntul.............4
2. ETAPELE PROCESULUI DECIZIONAL AL
CONUMATORULUI……………………………………………………........….6
2.1. Recunoaşterea nevoii de consum………………...…………….....................6
2.1.1. Factorii care duc la activarea nevoii de
consum……………….............7
2.1.2. Modelul de analiză a diferenţelor individuale ale
consumatorilor în recunoaşterea nevoii de consum
………………................8
2.2.
Informarea..................................................................
...................................9
2.2.1. Informarea
internă.....................................................................
.............9
2.2.2. Informarea
externă.....................................................................
..........10
2.2.3. Factorii care influenţează procesul de
informare………..……………12
2.3. Evaluarea
alternativelor..............................................................
.................15
2.3.1. Stabilirea criteriilor de evaluare …………………….………………..15
2.3.2. Determinarea ansamblului evocat …………………...........……….....17
2.3.3. Alegerea unei reguli
decizionale……………………….……..............20
2.4.
Cumpărarea...............................................................
..................................21
2.4.1. Motivaţiile
cumpărării..................................................................
.......21
2.4.2. Rolul membrilor familiei în cadrul procesului
decizional.....................22
2.4.3. Locul magazinului în procesul de
cumpărare.......................................23
2.4.4. Factorii care influenţează decizia de cumpărare
..................................25
2.4.5.Tehnici de sporire a vânzărilor în
supermarket......................................25
2.5. Consecinţele
cumpărării..................................................................
.............26
3. RISCURILE PROCESULUI DE CUMPĂRARE ŞI STIMULAREA SATISFACŢIEI
CUMPĂRĂTORULUI..........................................................30
3.1. Riscurile procesului de
cumpărare...............................................................30
3.2. Stimularea
cumpărătorului..............................................................
.............31
4. TIPOLOGIA DECIZIILOR DE CUMPĂRARE
.......................................35
4.1. Comportament
extensiv....................................................................
...........35
4.2. Comportament
limitat.....................................................................
.............36
4.3. Comportament de
rutină......................................................................
........38
5. STUDIU PRIVIND PROCESUL DECIZIONAL AL CONSUMATORULUI ÎN SUPERMARKET
...............................................41
5.1. Billa – prezentare
generală....................................................................
......41
5.2. Crearea cadrului de
cercetare...................................................................
...42
5.3. Prelucrarea şi analiza
datelor.....................................................................
..45
Bibliografie................................................................
..........................................62
Anexe.......................................................................
............................................63
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu