CAMPANIA DE INFORMARE Responsabilitatea sociala responsabilitatea fata de succesul afacerii tale

                                   CUPRINS
|INTRODUCERE                                                      |2  |
|                                                                 |   |
|CAPITOLUL 1 Campania de relaţii publice – noţiuni teoretice      |5  |
|1.1 Campania de relaţii publice – definiţii, caracteristici      |5  |
|1.2 Etapele unui plan de campanie de relaţii publice             |11 |
|1.3 Tipuri de campanii de relaţii publice. Campania de informare |26 |
|                                                                 |   |
|CAPITOLUL 2 Responsabilitatea socială a corporaţiilor – noţiuni  |33 |
|teoretice                                                        |   |
|2.1 Conceptul de responsabilitate socială a                      |33 |
|corporaţiilor(RSC).Definiţii,caracteristici                      |   |
|2.2 Programele de responsabilitate socială a corporaţiilor       |43 |
|       2.2.1. Obiectivele programelor de responsabilitate socială|43 |
|a corporaţiilor                                                  |   |
|       2.2.2. Formele programelor de responsabilitate socială    |43 |
|2.3. Responsabilitatea socială a corporaţiilor în context        |53 |
|internaţional şi naţional                                        |   |
|       2.3.1. Responsabilitatea socială a corporaţiilor la nivel |53 |
|internaţional                                                    |   |
|       2.3.2. Responsabilitatea socială a corporaţiilor în       |60 |
|România                                                          |   |
|2.4. Promovarea responsabilităţii sociale a corporaţiilor în     |66 |
|România                                                          |   |
|                                                                 |   |
|CAPITOLUL 3  Propunere de campanie de informare cu privire la    |69 |
|responsabilitatea socială a corporaţiilor în rândul              |   |
|inteprinderilor mici şi mijlocii din România                     |   |
|3.1 Organizaţia promotoare:Fundaţia pentru o Societate           |60 |
|Deschisă–descriere,activitate                                    |   |
|3.2 Informaţii generale                                          |73 |
|3.3 Scopul campaniei                                             |76 |
|3.4 Obiective                                                    |76 |
|3.5 Categorii de public ţintă                                    |77 |
|3.6 Mesaje                                                       |79 |
|3.7 Strategii                                                    |82 |
|3.8 Tactici şi activităţi                                        |83 |
|3.9 Calendarul campaniei                                         |87 |
|3.10 Bugetul campaniei                                           |89 |
|3.11 Monitorizarea şi evaluarea campaniei                        |90 |
|                                                                 |   |
|CONCLUZII                                                        |92 |
|Bibliografie                                                     |94 |
|Anexe                                                            |   |