CUPRINS
|INTRODUCERE |2 |
| | |
|CAPITOLUL 1 Campania de relaţii publice – noţiuni teoretice |5 |
|1.1 Campania de relaţii publice – definiţii, caracteristici |5 |
|1.2 Etapele unui plan de campanie de relaţii publice |11 |
|1.3 Tipuri de campanii de relaţii publice. Campania de informare |26 |
| | |
|CAPITOLUL 2 Responsabilitatea socială a corporaţiilor – noţiuni |33 |
|teoretice | |
|2.1 Conceptul de responsabilitate socială a |33 |
|corporaţiilor(RSC).Definiţii,caracteristici | |
|2.2 Programele de responsabilitate socială a corporaţiilor |43 |
| 2.2.1. Obiectivele programelor de responsabilitate socială|43 |
|a corporaţiilor | |
| 2.2.2. Formele programelor de responsabilitate socială |43 |
|2.3. Responsabilitatea socială a corporaţiilor în context |53 |
|internaţional şi naţional | |
| 2.3.1. Responsabilitatea socială a corporaţiilor la nivel |53 |
|internaţional | |
| 2.3.2. Responsabilitatea socială a corporaţiilor în |60 |
|România | |
|2.4. Promovarea responsabilităţii sociale a corporaţiilor în |66 |
|România | |
| | |
|CAPITOLUL 3 Propunere de campanie de informare cu privire la |69 |
|responsabilitatea socială a corporaţiilor în rândul | |
|inteprinderilor mici şi mijlocii din România | |
|3.1 Organizaţia promotoare:Fundaţia pentru o Societate |60 |
|Deschisă–descriere,activitate | |
|3.2 Informaţii generale |73 |
|3.3 Scopul campaniei |76 |
|3.4 Obiective |76 |
|3.5 Categorii de public ţintă |77 |
|3.6 Mesaje |79 |
|3.7 Strategii |82 |
|3.8 Tactici şi activităţi |83 |
|3.9 Calendarul campaniei |87 |
|3.10 Bugetul campaniei |89 |
|3.11 Monitorizarea şi evaluarea campaniei |90 |
| | |
|CONCLUZII |92 |
|Bibliografie |94 |
|Anexe | |