CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..............................................................1
CAPITOLUL
I...........................................................................
........................................................2
Procesul de
comunicare..................................................................
...................................................2
1.1.Elementele procesului de
comunicare..................................................................
..................3
1.2.Funcţiile
comunicării.................................................................
.............................................3
1.3.Modele de
comunicare..................................................................
.........................................4
1.4.Modalităţi de
comunicare..................................................................
.....................................5
1.5.Canalele de
comunicare..................................................................
........................................7
1.6.Reţele de
comunicare..................................................................
...........................................9
1.7.Comunicare şi
motivaţie...................................................................
....................................10
CAPITOLUL
II..........................................................................
.....................................................12
Comunicarea-baza relaţiilor
publice.....................................................................
...........................12
2.1.Relaţiile
publice.....................................................................
...............................................12
2.1.1.Relaţiile cu
presa.......................................................................
...................................17
2.1.2.Relaţiile cu sociatatea
civilă......................................................................
...................21
2.2.Relaţiile cu
publicul....................................................................
..........................................25
2.2.1.Conduita în relaţiile cu
publicul....................................................................
...............25
2.2.2.Retorica în relaţiile cu
publicul....................................................................
................27
2.2.3.Persuasiunea în relaţiile cu
publicul....................................................................
.........27
2.2.4.Opinia publică. Studiu de
caz.........................................................................
..............29
2.2.5. Accesul cetăţenilor la informaţiile de interes
public...................................................33
2.2.6. Particularităţi ale comunicării cu membrii comunităţilor
etnice.................................37
2.3. Comunicarea. Concepte de bază ale comunicării în procesul de
administrare..................38
2.3.1. Comunicarea cu superiorii
ierarhici...................................................................
.........40
2.3.2. Comunicarea cu
colegii.....................................................................
..........................42
2.3.3. Comunicarea cu
subalternii.................................................................
........................42
2.4. Corespondenţa
administrativă..............................................................
...............................44
CAPITOLUL III……………………………………………………………………………..……52
Stilul administrativ...………………...…………………………………………………….….…..52
3.1 Istoria Stilului
administrativ...............................................................
..................................52
3.2. Stilul administrativ în epoca
actuală.....................................................................
...............55
3.3. Trăsăturile caracteristice stilului
administrativ...............................................................
.....55
3.4. Greşeli de limbă în stil
administrativ...............................................................
....................66
CAPITOLUL
IV..........................................................................
....................................................71
Practici comunicaţionale în România şi în Republica
Moldova......................................................71
4.1. Practica judiciară în materie de Contencios
Administrativ.................................................71
4.1.1. Controlul judecătoresc direct al actelor
administrative...............................................72
4.2.2. Procedura şi efectele controlului judiciar asupra faptelor
administrative ilegale........77
4.2. Petiţiile. Analiză contextuală. Cadru legal de
reglementare................................................82
4.3. Comunicarea prin
Internet....................................................................
........……….........
CONCLUZII …………………………………….......……….......…………………….………....
ANEXE……………………………...……………………….......………………………….….…