CUPRINS
Introducere
............................................................................
.......................4
Capitolul I
CONSIDERAŢII TEORETICE PRIVIND COMUNICAREA
MANAGERIALĂ...........................................................
..............................7
1.1. Conceptul de comunicare managerială
..............................................................7
1.2. Componente ale procesului de comunicare managerială
.................................11
1.3. Obiectivele comunicării manageriale
...............................................................17
1.4. Funcţiile comunicării manageriale
...................................................................18
1.5. Formele comunicării manageriale
....................................................................26
Capitolul II
COMPLEXITATEA PROCESULUI DE COMUNICARE ÎN MANAGE-MENTUL FIRMELOR
EUROPENE ...............................................30
2.1. Particularităţile actuale ale comunicării
manageriale........................................30
2.2. Modele performante de comunicare managerială aplicate în firmele
europene...............................................................
...........................................41
2.3. Stilul de comunicare al managerului european
performant..............................45
2.4. Rolul managerului în procesul de
comunicare..................................................70
2.5. Analiza tranzacţională – metoda performanta de comunicare în
managementul firmelor
europene....................................................................
57
Capitolul III
DIAGNOZA PROCESULUI DE COMUNICARE MANAGE-RIALA ÎN CADRUL ROMTELECOM
BRAŞOV.....................66
3.1. Trăsături caracteristice ale politicii de comunicare în cadrul
companiei
ROMTELECOM..................................................................
...........................66
3.2. Analiza privind competenţa comunicaţională în managementul
Romtelecom
BRAŞOV......................................................................
...................................79
3.3. Rezultatele diagnozei privind procesul de comunicare managerială în
cadrul
Romtelecom
BRAŞOV.....................................................................
...............82
Capitolul IV
PERFECŢIONAREA PROCESULUI DE COMUNICARE MANAGERIALĂ ÎN CADRUL
ROMTELECOM BRAŞOV...95
4.1. Soluţii privind optimizarea procesului de comunicare
managerială......................95
4.2. Reflectarea procesului de imbunătăţire a comunicării manageriale în
performanţele firmei
învestigate.................................................................
.........99
CONCLUZII şi
PROPUNERI...................................................................
.................101
BIBLIOGRAFIE................................................................
..........................................106
ANEXE.......................................................................
...................................................109