CUPRINS
CAPITOLUL I
COMUNICAREA. CONCEPT ŞI ANALIZĂ
1.1. Semnificaţia termenului “comunicare”.
1.2. Etape în dezvoltarea comunicării umane
1.3 Funcţiile şi modelele comunicării
1.4. Interpretări ale comunicării din perspectiva teoriilor psihologice
1.5 Modelul procesual-organic al comunicării
1.6.Critica procesual-organică a teoriilor psihologice
CAPITOLUL II
COMPETENŢA DE COMUNICARE ÎN ORGANIZAŢII.
DEPENDENŢA COMUNICĂRII DE REŢELELE DE STATUSURI ŞI ROLURI
2.1 Rolul comunicării în procesul de socializare al oamenilor
2.2 Formarea competenţelor în cadrul organizaţiei
2.3 Constituirea competenţelor necesare pentru gestionarea comunicării
2.4 Necesitatea cercetării teoretice în gestionarea comunicării
CAPITOLUL III
COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢIA MILITARĂ
3.1 Particularităţi ale comunicării în organizaţia militară.
3.2 Conţinutul comunicării la nivelul subunităţii militare
3.3 Particularităţi ale comunicării comandantului în rolul de educator
CAPITOLUL IV
GESTIONAREA CRIZELOR DE COMUNICARE
4.1. Necesitatea gestionării crizelor de comunicare la nivelul subunităţii
4.2. Posibilitatea crizelor de comunicare în subunitatea militară
4.3. Criza de comunicare şi caracteristicile acesteia
CAPITOLUL V
ELABORAREA STRATEGIILOR DE
GESTIONARE A CRIZELOR DE COMUNICARE
5.1.Modul în care comandantul îşi asumă rolul în elaborarea strategiilor
5.2. Competenţe necesare gestionării comunicării în variante ştiinţifice
CAPITOLUL VI
STUDIU PRIVIND GESTIONAREA UNEI CRIZE DE COMUNICARE ÎN SUBUNITATEA
MILITARĂ
6.1. Stabilirea nivelului comunicării şi a relaţiilor interpersonale
6.2. Algoritmul gestionării unei crize de comunicare în subunitate
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
82 pagini