CUPRINS
SECŢIUNEA TEORETICĂ
ARGUMENT....................................................................
............................................................p.4
CAPITOTUL I – MARKETING METODE ŞI INSTRUMENTE......................p.5
1. Rolul
promovării...............................................................
..................................................p.5
2. Mijloace de promovare
…………………..................................................................
...….p.6
1.2.1. Marketingul direct /cu răspuns direct
………..........….… …...p.7
1.2.2. Promovarea
vânzărilor…….........................….........……...........p.9
1.2.3.
Reclama…..........................…..............................
.….……....…...p.12
CAPITOLUL II - CONVINGERE ŞI LIMBAJ .…………………………….…….p.17
2.1. Limbajul publicităţii
…………………..………………...……...............................……..p.17
2.1.1. Rolul limbajului în reclamă
……………….........…...….……...p.17
2.1.2. Cuvintele cheie ale publicităţii
……………...........…….……...p.19
2.1.3.Mijloace retorice
…………………………................…….…......p.20
CAPITOLUL III –CERCETARE ŞI CREATIVITATE.…………...………....…p.23
3.1. Cercetare şi creativitate
……………………………………..............................………..p. 23
3.2. Principiile convingerii
………………………………..................................................….p. 25
3.3. Conţinutul convingerii
………………………………...………..............................…….p. 26
3.4. Formele convingerii
………………………………………...…...............................…….p. 27
3.5 Tipuri de comportament
............................................................................
.........................p.27
3.6 Memorie şi acţiune
............................................................................
..................................p.28
3.7 Motivaţia
............................................................................
..................................................p.29
3.7.1. Ierarhia trebuinţelor propusă de Fowles
……….........….……p.29
3.7.2. Falsele nevoi ………………………………......………....….…..p.31
3.8 Emoţia
…………….......................................................................
....................................... p.30
3.9 Umorul
............................................................................
......................................................p.30
STUDIU DE CAZ
CAPITOLUL 1 – SLOGANURI ŞI CAMPANII
1. Sloganuri publicitare
celebre...................................................................
.......................... p. 31
2. Mari campanii
româneşti.................................................................
....................................p.34
CAPITOLUL II
SPECIALIŞTII ROMÂNI ŞI PUBLICITATEA AUTOHTONĂ.......................p.36
2.1 Dezvăluirle profesioniştilor
............................................................................
.....................p.36
2.2 Evenimente din advertising
............................................................................
....................p.39
2.3 Evoluţia pieţei publicitare româneşti
............................................................................
.....p.40
CAPITOTUL III – NOI METODE DE
PROMOVARE........................................p.47
3.1 Agenţiile de
publicitate.................................................................
........................................p.47
3.2 Publicitatea online
............................................................................
...................................p.49