CUPRINS
INTRODUCERE…………………………………………………………………………2
CAPITOLUL I… …………………………………………………………………………3
CONFLICTUL- DELIMITĂRI CONCEPTUALE………………………………………3
1. DEFINIREA CONCEPTULUI DE CONFLICT……………………………………3
2. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR…………………………………………….3
3. SEMNIFICAŢIA CONFLICTULUI ………………………………………………...4
4. SURSE ALE CONFLICTELOR …………………………………………………...5
5. DINAMICA CONFLICTULUI ………………………………………………………8
CAPITOLUL II …………………………………………………………………………11
TIPURI DE CONFLICTE ŞI STRATEGII DE REZOLVARE A LOR ……………..11
2.1 TIPURI DE CONFLICTE …………………………………………………………11
2.2 MODELE SPECIFICE ÎN REZOLVAREA SITUAŢIILOR TENSIONALE …..13
2.3 STRATEGII FOLOSITE ÎN REZOLVAREA CONFLICTELOR ………………14
2.4 AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE A STILURILOR DE ABORDARE A SITUAŢIILOR
CONFLICTUALE …………………………………………………….15
CAPITOLUL III ………………………………………………………………………...17
TIPURI DE CONFLICTE ÎN ŞCOALĂ ŞI REZOLVAREA LOR ………………….17
3.1 CONFLICTE ÎNTRE ELEVI ……………………………………………………..18
3.2 CONFLICTE ÎNTRE PROFESOR ŞI ELEV.…………………………………..19
3.3 CONFLICTE ÎNTRE PROFESORI ŞI PĂRINŢI ………………………………19
3.4 CONFLICTE ÎNTRE PROFESORI ……………………………………………..19
CAPITOLUL IV ………………………………………………………………………..21
NEGOCIEREA- PRINCIPII ŞI METODOLOGIE …………………………………..21
CONCLUZII ……………………………………………………………………………26
BIBLIOGRAFIE ………………………………………………………………………..27