CUPRINS
INTRODUCERE_________________________________________________
CAPITOLUL 1 DEFINIREA CONCEPTUALA PRIVIND RELAŢIILE PUBLICE __
1.1 Definirea relaţiilor publice_______________________________________
1.1.1.Limitele intre relatii publlice si
marketing_________________________
1.1.2. Limitele intre relaţiile publice si relatiile cu
publicul_________________
1.1.3.Limitele intre relatiile publice si
publicitate________________________
1.2.Pionerii in PR: Ivy Ledbetter Lee_________________________________
1.3.Structuri de relatii publice________________________________________
1.4.Managementul relatiilor publice__________________________________
1.4.1.Cercetarea in relatiile publice___________________________________
1.4.2. Planificarea în relaţiile publice _________________________________
1.5.Planul si strategia in relatiile publice_______________________________
1.5.1. Stabilirea punctelor obiectivelor ________________________________
1.5.2. Strategii de relaţii publice _____________________________________
1.5.3 Tehnici de relaţii publice ______________________________________
1.5.4 Metodologii de evaluare a planului şi strategiei de relaţii publice
_______
1.6. Campanii de relaţii publice ______________________________________
1.6.1. Tipuri de campanii ___________________________________________
CAPITOLUL 2 METODOLOGII DE RELAŢII PUBLICE _______________
2.1. Metodologia evenimentelor şi tipuri de
evenimente______________________
2.2. Metodologii de relaţii publice în relaţia cu mass-media
________________
2.3. Sponsorizarea- metoda promoţională şi .sponsorizarea în România_______
2.4. Internetul şi Relaţiile Publice
___________________________________71
2.5. Relaţiile Publice şi Marketingul _________________________________ 74
2.5.1. Public Relations
2.5.2.Cercetarea de piaţă
2.5.3.Lansarea produsului
2.6.Excelenţa in relatii publice presupune simetrie
2.7. Excelenţa in relatii publice presupune diversitate
2.8. Excelenţa in relatii publice presupune abordari globale
CAPITOLUL 3 RELAŢIILE PUBLICE SI ROLUL LOR PRIVIND DECIZIILE ÎN CADRUL
AGENŢIEI NAŢIONALE DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARA
______________________________________
3.1. Ce este Agenţia Naţionala de Cadastru şi Publicitate Imobiliară?
_______
3.1.1.Scurt istoric al activitatii ANCPI______________________________
3.1.2. Scurt istoric al activitatii ANCPI in Romania .Declaratia de
principii__
3.1.3.Cum functioneaza ANCPI?
3.2. Analiza SWOT ______________________________________________
3.3. Publicurile ANCPI ____________________________________
3.4. Obiective__________________________________________________
3.5. Strategii _____________________________________________
3.6. Evaluarea rezultatelor________________________________________
CONCLUZII ___________________________________________________
ANEXE________________________________________________________
BIBLIOGRAFIE________________________________________________