Sistem informatic pentru evidenta creantelor clientilor

    SISTEM INFORMATIC PENTRU EVIDENŢA CREANŢELOR CLIENŢILOR LA  SC ORBIT
                                OMNILOGIC SRL
                                 - CUPRINS -
   Introducere
   .........................................................................
   ............................................................ 5
   CAP. I      SISTEME INFORMAŢIONALE
   1.  Sisteme  informationale  si  sisteme   informatice   in   gestiunea
      organizatiilor ….........……. 7
               1.1.1.      Definiţie,    rol,    structura,     obiective
   ……………………………………………… 7
     2.   Categorii de sisteme informaţionale în
        organizaţii.............................................  11
               1.1.3.  Clasificarea sistemelor informaţionale
…………………………..………..........12
       1.2.  Proiectarea şi realizarea sistemelor informatice
……………………………………… 15
       1.2.1. Selectarea strategiei de proiectare a sistemelor informatice
.................................18
       1.2.2. Consideraţii generale privind strategia de proiectare
........................................... 19
               1.2.3. Selectarea alternativelor privind aria de întindere
şi nivelul de informatizare ....  22
         1.2.4. Definirea mediului de dezvoltare al aplicaţiilor
................................................... 24
         1.2.5. Alternativa sistem centralizat-sistem distribuit
.................................................... 25
         1.2.6. Modelul client/server
..........................................................................
.................. 29
            1.2.7. Proiectarea de ansamblu a sistemelor informatice
................................................ 32
            1.2.8.  Proiectarea de detaliu a sistemelor informatice
.................................................. 39
CAP. II    PREZENTAREA GENERALA  A  S.C. "ORBIT OMNILOGIC" S.R.L.
    2.1.  Profil SC Orbit Omnilogic SRL ………………………………………………....……   42
    2.2.  Structura organizatorica a firmei  ………………………………………………..……  43
    2.3.  Mediul extern al firmei  ………………………………………………………………. 49
CAP. III  PROIECTAREA BAZELOR DE DATE
    3.1.  Proiectarea logică a bazei de date  ………………………………………………..…....
50
       3.1.1.  Aplicarea principiului abstractizării în modelarea datelor
.................................... 50
       3.1.2.  Demersul proiectării bazelor de date
.................................................................... 53
    3.2.  Proiectarea logică de detaliu a fişierelor………………………………………………
56
    3.3.  Realizarea sistemelor informatice – elaborarea programelor
………….……………..  58
CAP. IV  SISTEME DE GESTIUNE
    4.1.  Despre SGBD-uri
..........................................................................
..................................61
    4.2.  Despre SQL
..........................................................................
.......................................... 64
    4.3.  Prezentare Microsoft Access
........................................................................
...................65
CAP.  V   IMPLEMENTAREA SISTEMULUI INFORMATIC
    5.1. Obiectivele sistemului
..........................................................................
.............................73
    5.2  Scurta prezentare a mediului de lucru – MS
    Access......................................................... 74
    5.3. Prezentarea aplicatiei Gestiune Incasari ………………………………………………...
75
    5.4. Rezultate obţinute
.......................................................................
..................................... 78
CAP.  VI  CONCLUZII
.......................................................................
.................................... 84
Bibliografie
-----------------------
2