Sisteme informationale. Aplicatie de generare a facturii telefonice (S.C. XYZ S.A.,)

 CUPRINS
 CAPITOLUL I Sisteme Informaţionale
   1.1 Elemente privind proiectarea şi realizarea Sistemelor  Informaţionale
      5
   1.2 Sisteme Informaţionale           11
   1.2.1  Selectarea  strategiei  de  proiectare  a  sistemelor  informatice
12
   1.3 Consideraţii generale privind strategia de proiectare        14
   1.4 Selectarea alternativelor privind aria de întindere şi nivelul de
    informatizare                                              17
      1.4.1 Definirea mediului de dezvoltare al aplicaţiilor        19
      1.4.2 Alternativa sistem centralizat/sistem distribuit        20
      1.4.3 Modelul client/server       24
   1.5 Proiectarea de ansamblu a sistemelor informatice        26
   1.6 Proiectarea de detaliu a sistemelor informatice         34
1
2 CAPITOLUL II Proiectarea Bazelor de Date         36
   2.1 Proiectarea logică a bazei de date          36
      2.1.1  Aplicarea  principiului  abstractizării  în  modelarea  datelor
36
      2.1.2 Demersul proiectării bazelor de date         39
   2.2 Proiectarea logică de detaliu a fişierelor        42
   2.3 Realizarea sistemelor informatice – elaborarea programelor         46
CAPITOLUL III Sisteme de gestiune       47
   3.1 Sisteme de gestiune
   3.2 Sisteme de gestiune a bazelor de date SGBD        49
      3.2.1 Evoluţia sistemelor de gestiune a bazelor de date             51
      3.2.2 Concepte şi noţiuni                                     58
      3.2.3 Noţiuni preliminarii                                    60
   3.3 Realizarea aplicaţiilor                                            62
   3.4 Utilizatorii unei baze de date                                     65
      3.4.1 Limbaje pentru baze de date                             65
      3.4.2 Modele ale bazelor de date                              67
      3.4.3 Concepte  şi  noţiuni  utilizate  în  studiul  bazelor  de  date
relaţionale 71
       3.4.4  Proiectarea  unei  baze  de  date  după   modelul   relaţional
77
   3.5 Etapele constituirii unei baze de date                             78
CAPITOLUL IV Aplicaţie de  generare  a  facturii  telefonice  la  Romtelecom
79
   4.1 Introducere în activitatea Romtelecom SA                           79
      4.1.1 Istoric şi tradiţie                                           79
      4.1.2 Profilul companiei                                      80
      4.1.3 Viziune şi misiune                                      81
      4.1.4 Servicii Romtelecom                                     82
   4.2 Sistemul de facturare la Romtelecom Prahova                  86
      4.2.1 Caracteristici generale                                       86
      4.2.2 Modulul de încasări                                     87
   4.3 Colectare convorbiri – Sistemul Call Colection                     98
        4.3.1   Descriere   generală    a    sistemului    Call    Colection
98
      4.3.2 Descrierea procesului                                   99
   Bibliografie                                                107