ANALIZA MIXULUI DE MARKETING LA NIVELUL UNITATILOR PRESTATOARE DE SERVICII TURISTICE

CUPRINS
INTRODUCERE
  Capitolul 1 : Conceptul de mix de marketing În cadrul firmelor
prestatoare de
                             servicii turistice.
       1. Mediul Întreprinderii de turism
            1. Macromediul de marketing
            2. Micromediul de marketing
            3. Organismele publice
       2. Conceptul de marketing şi mix de marketing
           1.3.1. Politica de produs
           1.3.2. Politica de distribuţie
           1.3.3. Politica de preţ
           1.3.4. Politica de promovare
  Capitolul 2 : Prezentarea societăţii S.C. PROYECTOS TURISTICOS
                              BRAN EBRO S.R.L.
         2.1.  Date de identificare a vilei turistice Bran Ebro****
         2.2.  Documentaţia specifică unei vile turistice
                  2.2.1. Prezentarea clasificării actuale şi analiza
completă a tuturor
                            criteriilor de clasificare ale vilei Bran
Ebro****
    3.   Descrierea principalelor compartimente de activitate ale vilei
   Capitolul 3: Analiza mix-ului de marketing în cadrul vilei Bran Ebro****
          3.1. Analiza S.W.OT. a vilei Bran Ebro****
          3.2. Analiza B.C.G. a vilei Bran Ebro****
          3.3. Segmentarea pieţei turistice a vilei Bran Ebro****

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu