CUPRINS
Introducere
............................................................................
..............................5
CAPITOLUL 1. Conceptul de
informaţie...........................................................6
1.1. Fluxul
informaţional...............................................................
................8
1.2. Tipologia informaţiei
............................................................................
.9
CAPITOLUL 2. Conceptul şi componentele unui sistem informaţional
de marketing
............................................................................
.......13
2.1. Sistemul suport al deciziilor de marketing (SSDM)..
..........................19
CAPITOLUL 3. Tendinţe actuale în proiectarea şi realizarea sistemelor
Informatice de marketing
.................................... ..................21
3.1. Structura bazelor de date de marketing
............................. . .................23
3.1.1. Tehnici de accesare a bazelor de date de marketin
.. ................24
3.2. Depozitele de date – un nou model de structurarea a marilor
bazelor
de date de mari dimensiuni
....................................................................26
3.2.1. Conceptul de depozit de date de marketing
...............................26
3.2.2. Instrumente de acces şi analiză
multidimensională prin
depozitele de date de marketing
.................................................28
3.2.3. OLAP – Procesare analitică on-line
............................................30
3.2.4. Data Mining
............................................................................
....32
CONCLUZII
............................................................................
...........................56
ANEXE
............................................................................
...................................57
BIBLIOGRAFIE
............................................................................
....................60
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu