STUDIU PRIVIND UTILIZAREA INFORMATIILOR DE MARKETING IN PROCESUL DECIZIONAL

CUPRINS
    Introducere
............................................................................
..............................5
    CAPITOLUL                1.                Conceptul                 de
informaţie...........................................................6
                                     1.1.                            Fluxul
informaţional...............................................................
................8
                       1.2.              Tipologia              informaţiei
............................................................................
.9
    CAPITOLUL 2. Conceptul şi componentele unui sistem informaţional
                                           de                     marketing
............................................................................
.......13
                2.1. Sistemul suport al  deciziilor  de  marketing  (SSDM)..
..........................19
    CAPITOLUL 3. Tendinţe actuale în proiectarea şi realizarea sistemelor
                                      Informatice       de        marketing
.................................... ..................21
            3.1.    Structura    bazelor    de    date     de     marketing
............................. . .................23
                   3.1.1. Tehnici de accesare a bazelor de date de marketin
.. ................24
         3.2. Depozitele de date – un nou model de  structurarea  a  marilor
bazelor
                          de       date       de       mari       dimensiuni
....................................................................26
                       3.2.1. Conceptul de  depozit  de  date  de  marketing
...............................26
                         3.2.2.   Instrumente   de    acces    şi    analiză
multidimensională prin
                         depozitele      de      date      de      marketing
.................................................28
                        3.2.3.   OLAP   –   Procesare   analitică    on-line
............................................30
                                  3.2.4.             Data             Mining
............................................................................
....32
    CONCLUZII
............................................................................
...........................56
    ANEXE
............................................................................
...................................57
    BIBLIOGRAFIE
............................................................................
....................60

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu