CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..........................................................7
Cap.1 Aspecte teoretice privind mixul de marketing
internaţional...........................8
1.1 Delimitări
conceptuale.................................................................
...................8
1.2 Strategia de marketing şi mixul de marketing
internaţional...........................9
1.3 Strategia de
produs......................................................................
...............12
1.3.1 Politica de
produs......................................................................
........12
1.3.2 Strategii de creare a unor noi produse şi
strategii aplicate pe
parcursul ciclului de viata al
produsului..............................................13
1.4 Strategii de
preţ........................................................................
....................17
1.4.1 Strategii de ajustare a
preţurilor.........................................................18
1.4.2 Modificarea
preţurilor..................................................................
.......19
1.5 Strategii de
distribuţie................................................................
...................20
1.5.1 Relaţia dintre strategia competitivă şi forma de
distribuţie...............20
1.5.2 Distribuţia fizică şi managementul
logisticii.......................................21
1.6 Strategii de
promovare..................................................................
...............23
1.6.1 Alegerea mijloacelor de
comunicare.................................................24
1.6.2 Stabilirea bugetului şi a mixului
promoţional.....................................24
1.6.3 Promovarea produselor –publicitatea, promovarea
vânzărilor şi relaţiile
publice..............................................................25
1.6.4 Vânzarea
personală..............................................................
............27
Bibliografie cap.
1...........................................................................
...............................28
Cap. 2 Prezentarea generală a
IVECO......................................................................2
9
2.1 Istoricul
Iveco.......................................................................
.....................29
2.2 Produse şi servicii oferite de
Iveco............................................................33
2.3 Consiliul de administraţie al
Iveco..............................................................37
2.4 Rezultatele financiare ale Iveco
................................................................37
Bibliografie cap.
2...........................................................................
..............................42
Cap. 3 Analiza activităţii la S.C. Italcars
S.R.L..........................................................43
3.1 Scurt istoric al S.C. Italcars
S.R.L................................................................45
3.2 Dotarea si organizarea S.C. Italcars
S.R.L.................................................45
3.3 Produsele şi concurenţa S.C. Italcars
S.R.L................................................48
3.3.1 Vehicule comerciale de tonaj
mic.....................................................48
3.3.2 Vehicule comerciale de tonaj
mediu.................................................49
3.3.3 Vehicule comerciale de tonaj
greu...................................................49
3.3.4 Microbuze şi
autobuze....................................................................
.49
3.3.5 Vehicule militare şi vehicule cu dotări
speciale...............................50
3.4 Relaţiile cu colaboratorii şi
clienţii..............................................................53
3.4.1 Relaţii cu
colaboratorii...............................................................
.......53
3.4.2 Relaţii cu
clienţii....................................................................
...........54
3.5 Rezultatele activitatii
societaţii..................................................................
.55
3.6 Departamentul de
marketing...................................................................
..56
Bibliografie cap.
3...........................................................................
..............................58
Cap. 4 Strategii de marketing la S.C. Italcars
S.R.L................................................59
4.1 Obiective strategice ale S.C. Italcars
S.R.L...............................................59
4.2 Strategii de produs ale S.C. Italcars
S.R.L.................................................63
4.3 Strategia de distribuţie a S.C. Italcars
S.R.L..............................................81
4.4 Strategii de preţ ale S.C. Italcars
S.R.L.....................................................83
4.5 Strategii de promovare a produselor utilizate de
S.C.ItalcarsS.R.L...........83
4.5.1 Mijloacele specifice mixului de marketing
internaţional utilizate
de S.C. Italcars
S.R.L...................................................................84
4.5.2 Obiectivele societăţii în cea ce priveşte
promovarea
produselor..................................................................
....................88
4.6 Situaţia trecută, prezentă şi viitoare a S.C. Italcars
S.R.L.......................88
Bibliografie cap.
4...........................................................................
.............................92
Cap. 5 Concluzii si propuneri
............................................................................
.......93
Bibliografie
generală....................................................................
..............................98
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu