CUPRINS:
|Capitolul 1-Importanţa dezvoltării unui nou produs…………………………………..….|4 |
| 1.1.Ce înseamnă un nou produs?……………………………….…………………. |4 |
| 1.2.Importanţa managementului noului produs…………………………………… |4 |
| 1.3.De ce există atât de puţine produse noi |5 |
|importante?………………………….. | |
| 1.4.Ciclul de viaţă al produsului………………………………………………….. |6 |
|Capitolul 2-Inovarea şi crearea de noi produse………………………………………….. |8 |
| 2.1.Ce este o inovaţie?…………………………………………………………….. |8 |
| 2.2.Tipuri de inovaţii……………………………………………………………… |9 |
| 2.3.Organizarea activităţii de inovare……………………………………………...|10 |
| 2.4.Influenţa situaţiei de consum asupra |13 |
|inovativităţii……………………………. | |
| 2.5.Factorii care determină eşecul şi succesul noilor |15 |
|produse……………….……. | |
|Capitolul 3-Procesul de difuzie şi comunicarea în procesul de |20 |
|difuzie………………… | |
| 3.1.Variabilele procesului de difuzie……………………………………………… |21 |
| 3.2. Procesul de adopţie –decizie în timp………………………………………….|22 |
| 3.2.1.Etapele procesului de adoptare……………………………………………. |22 |
| 3.2.2.Segmentarea pieţei pornind de la procesul de | |
|adoptare |24 |
|a produselor noi…………………………………………………………………... | |
| 3.2.3.Caracteristici care încurajează adoptarea |27 |
|produselor noi…………………. | |
| 3.2.4.Teorii referitoare la viteza de |30 |
|adoptare……………………………………. | |
| 3.3.Rata de difuzie a produselor pe piaţa |31 |
|ţintă…………………………………….. | |
|Capitolul 4-Comunicarea în procesul de difuzie……………………………………….. |33 |
| 4.1.Comunicarea interpersonală între grupuri şi în cadrul |33 |
|grupului………………. | |
| 4.1.1.Rapiditatea difuziei produselor |36 |
|noi……………………………………….. | |
| 4.2.Managementul marketingului în comunicarea |37 |
|interpersonală………………… | |
| 4.3.Caracteristicile psihografice ale consumatorilor |38 |
|inovatori……………………. | |
| 4.3.1.Trăsăturile personalităţii care determină | |
|diferenţierea consumatorilor |43 |
|inovatori de cei neinovatori………………………………………………………. | |
| 4.4.Măsurarea inovativităţii……………………………………………………..… |44 |
| 4.5.Modelul DEMON privind acceptarea noilor |45 |
|produse………………………… | |
|Capitolul 5-Cercetare de marketing privind atitudinea faţă de noile| |
|produse, |47 |
|cu accent pe piaţa telefoniei mobile………………………………………………………. | |
| 5.1.Determinarea mărimii eşantionului…………………………………………… |47 |
| 5.2.Constituirea eşantionului……………………………………………………… |48 |
| 5.3.Redactarea chestionarului……………………………………………………... |48 |
| 5.4.Administrarea chestionarului………………………………………………….. |56 |
| 5.5.Prelucrarea şi analiza datelor |56 |
|obţinute………………………………………… | |
|Bibliografie……………………………………………………………………………... |78 |
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu