CUPRINS
CAPITOLUL 1. PREZENTAREA SOCIETĂŢII “VASCOVIN” S.A. VASLUI
1.1. Principalele date de referinţă
.....................................................…................ 1
1.1.1. Scurt istoric
........................................................................
................ 1
1.1.2. Denumirea şi sediul social
.................................................................. 2
1.1.3. Forma juridică şi structura
societăţii.................................................... 2
1.1.4. Obiectul de activitate
........................................................................
.. 3
1.1.5. Principala gamă de produse
.............................................................. 3
1.1.6. Descrierea procesului tehnologic
........................................................ 4
1.2. Structura organizatorică şi de personal
......................................................... 9
1.3. Micromediul firmei
............................................................................
........... 12
1.4. Structura gestionară a firmei
....................................................................... 16
1.4.1. Contul economic static şi dinamic
.................................................... 16
1.4.2. Starea patrimoniului
........................................................................
. 18
1.4.3. Principalii indicatori derivaţi
............................................................. 19
CAPITOLUL 2. PREZENTAREA GAMEI DE PRODUSE A
S.C. “VASCOVIN” S.A. Vaslui
2.1. Tehnologii de prelucrare a strugurilor şi de obţinere a vinurilor
................. 21
2.1.1. Tehnologia de obţinere a vinurilor albe
........................................... 21
2.1.2. Tehnologia de obţinere a vinurilor roşii
........................................... 23
2.1.3. Tehnologia de obţinere a vinurilor
roze............................................ 24
2.1.4. Randamente de
fabricaţie..............................................................
.. 24
2.1.5. Tehnologia vinurilor de
aromatizate................................................. 25
2.1.6. Tehnologia vinurilor de desert
......................................................... 27
2.1.7. Tehnologia băuturilor alcoolice distilate
.......................................... 28
2.1.8. Tehnologia cognac-ului şi a băuturilor tip cognac
........................... 29
2.2. Analiza portofoliului prin
B.C.G................................................................... 33
CAPITOLUL 3. PREZENTAREA POLITICII DE PRODUS
3.1. Definirea conceptului de
produs.................................................................. 46
3.2. Etapele creării unui
produs......................................................................
.... 48
3.3. Ierarhizarea produselor
............................................................................
.. 50
3.4. Mixul de produs
............................................................................
.............. 51
3.5. Strategia ciclului de viaţă a produsului
....................................................... 54
3.6. Marcarea produsului
............................................................................
...... 58
3.6.1. Definirea mărcii şi tipuri de mărci
.................................................... 58
3.6.2. Selectarea şi protejarea mărcii
........................................................ 61
3.6.3. Valoarea mărcii pentru firmă
........................................................... 62
3.6.4. Politici de marcare
........................................................................
.. 63
3.7. Ambalarea produsului
............................................................................
.... 64
3.7.1. Funcţiile ambalajului
........................................................................
64
3.7.2. Factori ce se au în vedere la ambalare
........................................... 65
3.8. Etichetarea produsului
............................................................................
... 66
CAPITOLUL 4. activitatea S.C. “VASCOVIN” S.A. Vaslui ÎN
DOMENIUL POLITICII DE PRODUS
4.1. Nivelul producţiei
............................................................................
............ 67
4.2. Structura capitalului
fix.........................................................................
....... 70
4.3. Costul de producţiei
............................................................................
....... 71
4.4. Studiul componentelor produsului
............................................................. 73
4.4.1. Calitatea produsului “vin”
................................................................ 73
4.4.2. Marcarea
........................................................................
................. 77
4.4.3. Ambalarea
........................................................................
.............. 78
4.4.4. Etichetarea
........................................................................
.............. 80
4.5. Politica de preţ
............................................................................
............... 81
4.6. Politica de distribuţie
............................................................................
...... 85
4.7. Politica promoţională
............................................................................
...... 89
CAPITOLUL 5. CONCLUZII ŞI PROPUNERI
.................................................. 91
Bibliografie................................................................
................................. 96
ANEXE
............................................................................
................................. 97
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu