CUPRINS
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1.
Activitatea promoţională - aspecte teoretice şi conceptuale
1.1. Conceptul, conţinutul şi obiectivele promovării vânzărilor
1.2. Componente ale activităţii promoţionale complementare promovării
vânzărilor
1.2.1. Publicitatea
1.2.2. Câteva manifestări promoţionale mai frecvent întâlnite în
practica societăţilor comerciale
1.3. Activitatea promoţională - componentă a mixului de marketing
1.4. Aspecte specifice privind activitatea promoţională a SC "Adesgo" SA
CAPITOLUL 2
Prezentarea SC "Adesgo" SA
2.1. SC "Adesgo" SA- istoric, obiect de activitate şi coordonate ale
activităţii
2.2. Structura organizatorică a SC "Adesgo" SA
2.3. Structura sortimentelor de mărfuri a SC "Adesgo" SA
CAPITOLUL 3
Tehnici de promovare posibil a fi utilizate în cadrul SC "Adesgo" SA
3.1. Punerea în valoare a produselor la locul vânzării
3.2. Concursuri, jocuri şi loterii
3.3. Reducerile temporare de preţ
3.4. Primele şi cadourile
CAPITOLUL 4
Publicitatea şi diverse manifestări promoţionale posibil a fi folosite la
SC "Adesgo" SA
4.1. Publicitatea
4.2. Participarea la târguri şi expoziţii
4.3. Sponsorizarea
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
76 pagini
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu