CUPRINS
|1.TEORII ŞI MODELE REFERITOARE LA |1 |
|COMPORTAMENTUL | |
|CONSUMATORULUI...............................................| |
|......................................... | |
|1.1ROLUL MĂRCII ĬN |1 |
|PROCESULDECIZIONAL...........................................| |
|........................................................... | |
|1.1.1. Funcţiile mãrcii pentru |1 |
|consumator...................................................| |
|...... | |
|1.2. PROCESUL |2 |
|DECIZIONAL...................................................| |
|..................... | |
|1.2.1. Diferenţele percepute de consumator între mãrcile |2 |
|concurente............... | |
|1.2.2. Implicaţiile consumatorului în procesul |3 |
|decizional.................................. | |
|1.2.3. Consumatorul faţã în faţã cu |3 |
|marca........................................................| |
|.. | |
|1.2.4. Tipologia deciziilor de |5 |
|cumpãrare....................................................| |
|....... | |
|1.2.4.1.Comportamentul |5 |
|extensiv.....................................................| |
|.................... | |
|1.2.4.2. Comportamentul |5 |
|limitat......................................................| |
|...................... | |
|1.2.4.3. Fidelitatea şi sensibilitatea faţã de |6 |
|marcã................................................. | |
|1.2.4.4. Inerţia şi |8 |
|varietatea...................................................| |
|................................ | |
|2. ATITUDINILE ŞI FORMAREA |11 |
|LOR....................................................... | |
|2.1. STRUCTURA ŞI FUNCŢIILE |12 |
|ATITUDINILOR........................................ | |
|2.1.1. Componentele |13 |
|atitudinilor.................................................| |
|......................... | |
|2.1.2. Funcţiile |13 |
|atitudinii...................................................| |
|.................................. | |
|2.2.DE LA MĂSURAREA ATITUDINILOR LA RELAŢIILE DINTRE |14 |
|ATITUDINE ŞI | |
|COMPORTAMENT.................................................| |
|.................. | |
|2.2.1. Mãsurarea |15 |
|atitudinilor.................................................| |
|............................. | |
|2.2.2. Relaţia dintre atitudine şi |15 |
|comportament.................................................| |
|. | |
|2.2.3. Influenţa comportamentului asupra |17 |
|atitudinii............................................. | |
|2.3. FORMAREA ATITUDINILOR. MODELELE MULTI ATRIBUTE..........|19 |
|2.3.1. Modele |21 |
|compensatorii................................................| |
|.............................. | |
|2.3.2. Modelele |21 |
|necompensatorii..............................................| |
|........................ | |
|2.4. STRATEGII DE CONSOLIDARE ŞI DE MODIFICARE A |22 |
|ATITUDINILOR.................................................| |
|................................................ | |
|2.4.1. Condiţiile favorabile schimbãrii |22 |
|atitudinilor........................................... | |
|2.4.2. Strategii de modificare a atitudinilor consumatorului |22 |
|înainte de | |
|cumpãrare....................................................| |
|....................................................... | |
|2.4.2.1. Strategii fondate pe teoriile referitoare la |24 |
|atitudine.............................. | |
|2.4.2.2. Teorii referitoare la procesarea |24 |
|informaţiilor........................................ | |
|2.4.3. STRATEGII DE SCHIMBARE A |25 |
|ATITUDINILOR.............................. | |
|3. POLITICA DE |26 |
|MARCǍ........................................................| |
|...................... | |
|3.1. DEFINIŢIA ŞI ALEGEREA MǍRCII |27 |
|3.1.2. Ce este şi cum se mãsoarã potenţialul |27 |
|mãrcii........................................... | |
|3.2. PROCESUL DE |28 |
|MARCARE......................................................| |
|................... | |
|3.2.1. Decizii luate în procesul de |29 |
|marcare......................................................| |
|.... | |
|3.2.1. Decizii luate în procesul |29 |
|decizional...................................................| |
|.......... | |
|3.2.2. Sponsorizarea |30 |
|mãrcii.......................................................| |
|............................ | |
|3.3. STRATEGIA DE |31 |
|MARCǍ........................................................| |
|.................. | |
|3.3.1. Licenţierea numelor de |31 |
|marcã........................................................| |
|............. | |
|3.3.2. Cât de departe trebuie mers cu marcarea la nivel |34 |
|global........................... | |
|3.3.3. Repoziţionarea |34 |
|mãrcilor.....................................................| |
|........................ | |
|4. NOI |35 |
|MǍRCI........................................................| |
|........................................... | |
|4.1. DEZVOLTAREA ŞI LANSAREA PRINCIPALELOR |35 |
|MǍRCI.................. | |
|4.1.1. Dezvoltarea şi lansarea unor noi |35 |
|mãrci...................................................... | |
|4.2. Lansarea unei noi |36 |
|mãrci........................................................| |
|.......................... | |
|4.3. Vedere asupra viitorului |39 |
|mãrcii.......................................................| |
|................ | |
|5. LANŢUL HOTELIER |41 |
|CONTINENTAL..................................................| |
|.... | |
|5.1. OFERTA HOTELULUI |41 |
|CONTINENTAL..................................................| |
|.. | |
|5.2. ARHITECTURA ŞI |42 |
|CONSTRUCŢIILE................................................| |
|....... | |
|5.3. |43 |
|AMPLASAREA...................................................| |
|........................................... | |
|5.4. PRODUSUL |45 |
|HOTELULUI....................................................| |
|........................ | |
|5.5. TARIFELE |45 |
|PRACTICATE...................................................| |
|......................... | |
|5.6.ANALIZACONCURENŢEI.......................................|47 |
|.................................... | |
|5.7. STRUCTURA |49 |
|CLIENTELEI...................................................| |
|...................... | |
|5.8. PLANUL ŞI METODA DE |50 |
|EŞANTIONARE............................................... | |
|5.8.1. Tratarea şi analiza |54 |
|datelor......................................................| |
|.................... | |
|CONCLUZII şi |65 |
|PROPUNERI....................................................| |
|........................... | |
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu