CUPRINS
INTRODUCERE…………………………………………………………………………………………………5
CAP.I. ÎNTREPRINZĂTORUL ŞI CREAŢIA SA………………………………………………………….....7
1.1. Rolul micilor afaceri în economie…………………………………………………………………………7
1.2. Definirea micilor afaceri…………………………………………………………………………………..11
1.3. Definirea şi caracteristicile
întreprinzătorului…………………………………………………………..13
1.4. Personalitatea întreprinzătorului………………………………………………………………………...22
CAP.II. CONTEXTUL ROMÂNESC - FACTOR MOTIVANT ÎN DESCHIDEREA UNEI
MICI AFACERI…………………………………………………………………………………………………………...25
2.1. Locul IMM-urilor în economia românească…………………………………………………………….25
2.2. Experienţa României privind stimularea sectorului de IMM-
uri………………………………………26
2.3. Crearea unui cadru legislativ care să stimuleze iniţiativa şi
inovativitatea antreprenorială……….29
CAP.III. MOTIVAŢIILE ÎNTREPRINZĂTORULUI………………………………………………………….35
3.1. Motivaţia – conţinut şi natură…………………………………………………………………………… 35
3.2. Motivaţii pentru a începe o afacere……………………………………………………………………..38
3.3. Avantajele şi dezavantajele micilor
afaceri……………………………………………………...…….41
CAP.IV. MOTIVAŢIILE ÎNTREPRINZĂTORILOR ROMÂNI ÎN ÎNFIINŢAREA PROPRIEI
AFACERI……………………………………………………………………………………………………….44
4.1. Statistici privind evoluţia micilor
afaceri………………………………………………………………..44
4.2. Diagnoza situaţiei întreprinzătorului român în actualul context
economico – social……………...46
4.3. Rezultatele cercetării…………………………………………………………………………………….48
CAP.V. CONCLUZII…………………………………………………………………………………………..69
ANEXE………………………………………………………………………………………………………… 71
BIBLIOGRAFIE………………………………………………………………………………………………..75
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu