CUPRINS
CAPITOLUL I.
Distribuţia produselor şi rolul său pentru creşterea eficienţei
activitaţii de desfacere:
1.1. Distribuţia produselor……………………………………………...……………………………...3
1.1.1. Canalele de distibuţie…………………………………………………………………………4
1.1.2. Distribuţia fizică şi managementul
logisticii………………………………………………...9
1.1.3.Strategia distribuţiei…………………………………………………………………………14
1.2. Rolul distribuţiei în creşterea eficienţei activitaţii de
desfacere................................................16
CAPITOLUL II.
Analiza activitaţii de distribuţie a produselor şi influenţa acestora
asupra volumului total al desfacerilor
2.1. Consideraţii generale……………………………………………………………………………..17
2.2. Canalele şi formele de distribuţie utilizate……………………………………………………...18
2.3. Intensitatea utilizării canalelor de
distribuţie………………………………………………….25
2.4. Structura producţiei distribuite………………………………………………………………...27
2.5. Relaţiile dintre capacitatea reţelei de distribuţiei şi activitaţii
de desfacere…………………30
CAPITOLUL III.
Prezentarea generala a S.C. OLTCHIM S.A.-AVICOLA BĂBENI
3.1. Istoric, obiectul de activitate şi modalitaţi derealizare ale
acestuia…………………………...33
3.2. Structura funcţională şi organizarea
activităţii………………………………………………...35
3.3. Structura tehnica şi nomenclatorul de produse………………………………………………..36
3.4. Structura principalilor indicatori economico-financiari
în anii 1998, 1999,2000, 2001 si 2002…………………………………………………………...39
3.4.1. Analiza în dinamică a cheltuielilor………………………………………………………….39
3.4.2. Analiza în dinamică a veniturilor…………………………………………………………...44
3.4.3.Analiza în dinamică a rezultatului
exerciţiului……………………………………………..46
3.4.4.Analiza potentialului uman…………………………………………………………………..48
CAPITOLUL IV.
Perfecţionarea activităţii de distribuţie a produselor la S. C. OLTCHIM S.
A. AVICOLA BĂBENI
4.1. Analiza canalelor şi a reţelei de distribuţie…………………………………………………….51
4.2. Modalitaţi de extinderea vânzărilor……………………………………………………………56
4.3. Eficienţa distribuţiei produselor………………………………………………………………..62
BIBLIOGRAFIE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu