CUPRINS
|INTRODUCERE |3 |
|............................................................................| |
|.............................. | |
|Cap.1. Managementul activitãţii de marketing |6 |
|......................................................... | |
| 1.1. Importanţa managementului în activitatea de marketing |6 |
|................................... | |
| 1.2. Organizarea activitãţii de marketing |8 |
|.................................................................. | |
| 1.2.1.Rolul organizãrii activitãţii de marketing |8 |
|...................................................... | |
| 1.2.2.Locul activitãţii de marketing în structura organizatoricã a | |
|întreprinderii |11 |
|............................................................................| |
|.................. | |
| 1.2.3.Departamentul de marketing: loc, atribuţii şi organizare |12 |
|.............................. | |
| 1.3. Sistemul informaţional şi de decizie în activitatea de marketing |19 |
|....................... | |
| 1.3.1.Conţinutul, structura şi proiectarea sistemului |19 |
|informaţional de marketing . | |
| 1.3.2.Procesul decizional în marketing: tipologia deciziilor, | |
|metodologia, elaborarea şi adoptarea deciziei |21 |
|.................................................................... | |
| 1.4. Programul de marketing |27 |
|............................................................................| |
|......... | |
| 1.4.1.Utilitatea şi tipologia programelor de marketing |27 |
|.......................................... | |
| 1.4.2.Conţinutul, structura şi rolul programului de marketing |28 |
|............................... | |
| 1.4.3.Elaborarea programului de marketing |31 |
|........................................................... | |
| 1.4.4.Realizarea, coordonarea şi controlul programului de marketing |34 |
|.................. | |
|Cap.2. Prezentarea şi analiza generalã a S.C TEODORINA S.R.L. |38 |
|....................... | |
| 2.1. Prezentarea firmei S.C. TEODORINA S.R.L. |38 |
|................................................ | |
| 2.2. Analiza mediului extern al firmei S.C. TEODORINA S.R.L. |40 |
|........................ | |
| 2.3. Analiza mediului intern al firmei S.C. TEODORINA S.R.L. |43 |
|......................... | |
| 2.4. Concluziile |52 |
|analizei....................................................................| |
|...................... | |
|Cap.3. Analiza activitãţii managementului marketingului la S.C. TEODORINA | |
|S.R.L. |56 |
|............................................................................| |
|........................... | |
| 3.1. Importanţa activitãţii managementului marketingului |56 |
|...................................... | |
| 3.2. Organizarea activitãţii de marketing la S.C. TEODORINA S.R.L. |57 |
|.................. | |
| 3.3. Sistemul informaţional şi de decizie în Compartimentul de | |
|marketing al S.C. TEODORINA S.R.L. |61 |
|............................................................................| |
|.... | |
| 3.4. Programul de marketing al S.C. TEODORINA S.R.L. |63 |
|.................................... | |
|Cap.4. Aportul propriu la dezvoltarea/optimizarea activitãţii de marketing | |
|la S.C. TEODORINA S.R.L. |69 |
|....................................................................... | |
|Concluzii şi propuneri |75 |
|............................................................................| |
|...................... | |
|Bibliografie |78 |
|............................................................................| |
|....................................... | |
|Anexe |80 |
|............................................................................| |
|................................................. | |
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu